برنامه یاد بعضی نفرات
 
علیرضا قربانی دو تندیس خود برای سومین جشن موسیقی ما را دریافت کرد
امیدوارم جشن موسیقی ما هر سال بهتر از سال قبل برگزار شود
موسیقی ما - «علیرضا قربانی» روزهای پرکاری را می‌گذراند. هفتهٔ آینده تور یک ماههٔ کنسرت‌هایش همراه با «حسین علیزاده» و با همراهی اعضای گروه «هم‌آوایان» و «ضربانگ» در اروپا آغاز خواهد شد. این تور از ۲۸ اکتبر آغاز می‌شود و تا ۱۷ نوامبر هم ادامه خواهد داشت. بعد از آن، این خواننده خودش را برای اجرای همین کنسرت‌ها در تهران آماده می‌کند و این در حالی است که صدایش همین روز‌ها در دو سریال پرببیننده شنیده می‌شود که یکی از آن‌ها در شبکهٔ نمایش خانگی پخش می‌شود و دیگری در تلویزیون؛ به خاطر همین فعالیت‌های متعدد بود که او هجدهم مهرماه نیز در آلمان بود و نتوانست در سومین جشن سالیانهٔ موسیقی ما شرکت کند؛ حالا اما در فاصلهٔ دو سفرش، با حضور در دفتر «سایت موسیقی ما» تندیس‌هایش را دریافت کرد.

او تندیس طلایی بهترین آلبوم موسیقی اصیل و معاصر ایرانی را به انتخاب کار‌شناسان و اهالی موسیقی، برای آلبوم «قطره‌های باران» به آهنگسازی «کیخسرو، تهمورس و سهراب پورناظری» دریافت کرد و علاوه بر آن موفق شد تا تندیس طلایی بهترین قطعهٔ سنتی و معاصر ایرانی خارج از آلبوم را نیز به انتخاب مردمی برای قطعهٔ «پرده‌نشین» دریافت کند.

«قربانی» البته از این سفر ناگزیر که مانع از حضورش شد، ناراضی به نظر می‌رسد و برای همین می‌گوید: «قطعا دوست داشتم تا این موقعیت برایم وجود داشت که در جشن موسیقی ما میان علاقه‌مندان و دوستان موزیسین‌ام بودم؛ ولی متاسفانه به خاطر جابه‌جایی در برنامه‌هایم و قرار قبلی، ناگزیر بودم که در خارج از ایران حضور داشته باشم. واقعیت این است که در این مراسم، می‌شود با بسیاری از دوستان که مدت‌هاست از دیدنشان محروم بوده‌ایم را ببینیم.»

وی همچنین از اینکه جشن موسیقی ما به سومین سالِ خود رسیده است، اظهار خوشحالی می‌کند: «من شاهد تلاش‌هایی برگزار کنندگان جشن بوده‌ام و امیدوارم که این جشن هر سال از سال قبلش به شکل بهتری برگزار شود.»

صدای این خواننده این روز‌ها در سریال «کیمیا» با آهنگسازی «آرمان موسی‌پور» و شعرِ «مسعود کلانتری» از شبکهٔ اول سیما شنیده می‌شود. او همچنین خوانندهٔ تیتراژ سریال «شهرزاد» با آهنگسازی «فردین خلعتبری» است که به تازگی قسمت اول آن در شبکهٔ نمایش خانگی توزیع شده است.

 «قربانی» برای برای اولین بار، این روز‌ها با «حسین علیزاده» همکاری می‌کند و از هفتهٔ آینده به مدت یک ماه، تور کنسرت‌هایشان در کشورهایی چون آلمان، دانمارک، انگلستان و سوییس آغاز خواهد شد. در این برنامه‌ها، «حسین علیزاده» تار خواهد نواخت و «پژمان حدادی»، «بهنام سامانی» و «رضا سامانی» با نواختن پرکاشن، «جواد افشار» سنتور، «سیامک جهانگیری» نی، «علی بوستان» شورانگیز و «صبا علیزاده» کمانچه، ‌ آواز علیرضا قربانی را همراهی خواهند کرد.

کنسرت‌های این گروه، روز هشتم آبان ماه – ۳۰ اکتبر- در کپنهاک آغاز خواهد شد. روز بعد از آن علیزاده و قربانی به وین خواهند رفت. اول نوامبر- دهم آبان ماه- در کلن کنسرت بعدی گروه انجام خواهد شد و پانزدهم و شانزدهم آبان ماه در فرایبورگ و مونشن آلمان، قطعات ساخته شده توسط حسین علیزاده را اجرا خواهند کرد. بعد از آن، آنسامبل هم‌آوایان و ضربانگ به انگلستان می‌روند تا کنسرتی را در لندن برگزار می‌کند و پس از آن به سوییس خواهند رفت. طی برنامه ریزی‌هایی که انجام گرفته قرار بر این است که این پروژه موسیقایی بعد از پایان ماه‌های محرم و صفر در ایران نیز اجرا داشته باشد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مهر 1394 - 22:48

دیدگاه‌ها

سه شنبه 28 مهر 1394 - 09:55

آرزوی موفقیت بیشتر برای ایشون دارم، فعلا که باید تیتر زد به قطار تندیس‌هاشون افزوده شده :D

سه شنبه 28 مهر 1394 - 10:28

سلام و خسته نباشید درود بر علیرضا قربانی،ای کاش مثل کشورهای دیگه ی دنیا کسی رو که دوست داریم خیلی راحت از نزدیک ببینیم ولی حیف...!

در ضمن کیمیا از شبکه ی ۲ پخش میشه
ممنون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امیدوارم جشن موسیقی ما هر سال بهتر از سال قبل برگزار شود | موسیقی ما