برنامه یاد بعضی نفرات
 
التون جان از تولید آلبوم جدیدی به نام «شب جنون آمیز فوق‌العاده» خبر داد
بازگشت به یاران قدیمی
موسیقی ما - سی و سومین آلبوم استودیویی التون جان به همکاری تی‌بون برنت (T Bone Burnett) تهیه می‌شود و بازگشتی است به همکاری با نیگل اولسون (Nigel Olsson)، درامر  و دیوی جانستون (Davey Johnstone) گیتاریست قدیمی گروه که در آلبوم قبلی این ستاره 68 ساله موسیقی پاپ حضور نداشتند.

التون جان، ستاره پاپ مورد علاقه ریاست جمهوری روسیه بعد از سه سال خبر از آلبوم جدیدی داده است که با توجه به قطعه اول آن می‌توان گفت بازگشتی است به ریشه‌های موسیقایی در ترانه «راکت‌من».

«شب جنون آمیز فوق‌العاده» سی و سومین آلبوم التون جان روز پنجم فوریه سال 2016( برابر با 16 بهمن سال جاری شمسی)  به صورت جهانی منتشر می‌شود. این خبر را جان برای 505 هزار فالورش در توئیتر فاش کرد و لینکی هم از تیزر اولین قطعه گذاشت.

این بار هم برنی تاپین (Bernie Taupin) در نوشتن ترانه‌ها همراه جان بوده است و در تهیه آلبوم هم تی بون برنت او را کمک کرده کسی که در سال 2013  هم تهیه کنندگی آلبوم « The Diving Board» را بر عهده داشت. آلبوم مذکور در زمان انتشار مورد توجه منتقدان قرار گرفت از جمله کارولین سولیوان (Caroline Sullivan)، منتقد گاردین که آلبوم را «ترکیب فوق‌العاده‌ای از پختگی و تازگی» خواند.

آلبوم سال 2013 در بیش از سی سال فعالیت التون جان بود اولین آلبومی بود که هیچ‌کدام از اعضای معمول گروه جان را در بر نداشت. اما برای آلبوم جدید همان اعضای همیشگی گروه کنار هم جمع شده اند. نیگل السون (Nigel Olsson)، درامر همیشگی التون جان و دیوی جانستون (Davey Johnstone)  گیتاریست گروه.

در سال 2016 ما احتمالا شاهد فیلمی هم درباره زندگی التون جان خواهیم بود، فیلم بزرگی که حاوی صحنه‌های زیبایی از تصویر کردن دنیای موسیقی است.
منبع: 
گاردین

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آبان 1394 - 12:02

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 4 آبان 1394 - 20:33

الان سیروان دل تو دلش نیستا!! :))

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بازگشت به یاران قدیمی | موسیقی ما