برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «دوری نکن» با حضور محمدرضا چراغعلی، هومن نامداری، آرون حسینی، عبدالجبار کاکایی و... منتشر می‌شود
نیما گلزاری: فکرهای بزرگی برای موفقیت‌ در سر دارم
موسیقی ما – آلبوم «دوری نکن» با حضور چهره‌های شاخص موسیقی کشور تا پیش از عید نوروز روانه بازار موسیقی کشور می‌شود.

به گزارش «موسیقی ما»، نیما گلزاری خواننده این آلبوم درباره چگونگی وروداش به حوزه موسیقی کشور در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» توضیح داد: «در سال 76 با حضور در برخی کلاس‌های آموزشی استاد هوشنگ ظریف موسیقی را شروع کردم و چند سالی را به آموختن اصول اولیه موسیقی پرداختم. در سال 91 در موسسه‌ای که آقای«میلاد عمرانلو» مدیریت‌اش را بر عهده داشت، خدمت آقای محمدرضا صادقی رسیدم و حدود سه سال در آنجا به آموختن مشغول بودم. تئوری موسیقی و سلفژ را هم خدمت آقای عمرانلو آموختم و البته آقای بابک ابوتراب.»

این خواننده درباره نخستین آلبوم رسمی خود نیز گفت: «کل آلبومم حاضر است و حتی میکس و مستر هم شده است. چند تک قطعه از آثارم را تصمیم گرفته‌ام به صورت ویدئو کلیپ‌های مجوزدار و تک قطعه در فضای مجازی و قانونی منتشر کنم تا نوعی معرفی از من شکل بگیرد و بعد به مرور اقدام به انتشار آلبومم نمایم. آهنگسازی‌ها عمدتا آثاری از دکتر «محمدرضا چراغعلی» است و ایشان در بخش تنظیم‌ها هم در این آلبوم افتخار همکاری را به من داده‌اند. هومن نامداری و آرون حسینی نیز از دیگر هنرمندان حاضر در آلبوم هستند. مریم دلشاد، مهدیه و مهشاد عرب، عبدالجبار کاکایی و... نیز ترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند. نام قطعی آلبوم «دوری نکن» است و تمام سعی‌ام براین است که تا پیش از عید نوروز آنرا در بازار موسیقی کشور منتشر کنم و فکرهای بزرگی برای موفقیت در سر دارم.»

این خواننده درباره خواننده‌های مورد علاقه‌اش در حوزه موسیقی داخلی نیز توضیح داد: «از لحاظ قدرت صدا و اصول تئوریک موسیقی قطعا نیما مسیحا برای من قابل احترام است. بعنوان کسی که عالی می‌خواند. با آثار رضا صادقی هم شخصا ارتباط خوبی برقرار می‌کنم و آثارشان را خیلی می‌پسندم.»

هم اکنون می توانید تک قطعه «چشمای تو» به همراه ویدئو کلیپ مجوز‌دار و قانونی این اثر را برای نخستین بار به صورت اختصاصی در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.
 
کیفیت فرمت حجم لینک
480p mp4 54 MB دانلود
720p mp4 104 MB دانلود
1080p mp4 203 MB دانلود
چشمای تو
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 - 00:56

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 5 آبان 1394 - 21:26

بابا کشتمون با این مجوزدار قانونیتون.
شما اصن خود مجوز

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نیما گلزاری: فکرهای بزرگی برای موفقیت‌ در سر دارم | موسیقی ما