برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگوی این خواننده با «موسیقی ما» مطرح شد
آلبوم «من یه خواننده‌م» با صدای «امیر سینکی» منتشر خواهد شد
موسیقی ما - «امیر سینکی» یکی از موزیسین‌های باسابقه است که در زمینه‌های مختلف نظیر خوانندگی، آهنگسازی و نوازندگی و... فعالیت می‌کند. او این روزها مراحل انتشار دومین آلبوم خود را دنبال می‌کند و به زودی روانه بازار خواهد شد. او همچنین به گفته خودش مدتی است که مراحل تمرین برای یک اتفاق موسیقایی را دنبال می‌کند. برنامه‌ای که امیر سینکی تدارک دیده جنبه خیریه دارد و قرار است عواید آن صرف کمک به کودکان جهان اسلام شود. سینکی در گفتگو با سایت «موسیقی ما» از فعالیت‌های خود سخن گفت و نکاتی را هم درباره مشکلات انتشار آلبوم رسمی خود بیان کرد که در ادامه می‌خوانید.

امیر سینکی ابتدا درباره بیوگرافی خود گفت:« بنده تحصیلاتم را در رشته روانشناسی گذراندم و حتی پایان نامه دانشگاهی خودم را در ارتباط با تاثیر موسیقی بر روان انسان نوشتم. در اصل سنجش کاهش میزان اضطراب در میان شنوندگان موسیقی را انجام دادم و بعد از آن در سال 85 آهنگساز صدا و سیما شدم. سپس در تولید 35 فیلم و سریال و تعداد زیادی آلبوم موسیقی پاپ و سنتی در زمینه‌های مختلف شرکت داشتم. استاد مرحوم محمد نوری (آواز)، استاد شفقی نژاد (سلفژ)، استاد جم (گیتار)، استاد جناب دکتر صالحی(فوق تخصص حنجره) و استاد وطن دوست (تئوری) از جمله اساتید بنده بودند.»
او در ادامه درباره فعالیت‌های خود در بخش‌های مختلف موسیقی به این نکات اشاره کرد:« در زمان قدیم یک فرد صرفاً خوانندگی می‌کرد و در تخصص خودش گام بر می‌داشت اما حالا به دلایل گوناگون می‌بینیم که یک فرد ترانه سرایی ، آهنگسازی و تنظیم می کند و خودش صدابرداری و میکس و مستر انجام می دهد. من درطول مدت 25 سال فعالیت در زمینه موسیقی و 12سال در زمینه ترانه‌سرایی به لطف خدا به این درجه رسیدم.»

سینکی در ادامه از آلبوم خود و مشکلاتی که ظاهرا برای آن پیش آمده هم گفت:«بنده طی دوسال گذشته مشغول تولید دومین آلبومم با نام «من یه خوانندم بودم» که به لطف خدا تولید آن به پایان رسید و طبق سنوات گذشته در پایان تولید جهت دریافت مجوز به دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کردم. تا اینکه در روز آخر و در زمان اخذ مجوز انتشار مطلع شدم آثار مجوز گرفته قبلی بنده در سایت غیر مجاز درج شده که بنده هیچ گونه اطلاعی از درج آثارم در آن سایت نداشتم و این موضوع را بلافاصله به حراست محترم معاونت هنری اعلام و برائت خودم را از سایت مذکور نیز اعلام کردم. مدارک مورد نظر از حذف آثارم چه در سایت و چه در اپلیکیشن مربوط را به آن معاونت تسلیم نمودم و امیدوار بودم که رفع ممانعت انتشار آلبومم صورت گیرد. چون واقعاً از ممنوعیت فعالیت سایت رادیو جوان اطلاعی نداشتم.

همچنین طی ایمیلی از گردانندگان آن سایت خواستم تا دیگر به هیچ عنوان آثارم را در آن سایت قرار ندهند و به لطف خدا موفق به حذف آثارم از سایت و اپلیکیشن رادیو جوان شدم و همینطور از این تریبون شخصاً اعلام می‌کنم هیچ فعالیت و همکاری با این سایت نداشته و نخواهم داشت. درباره عوامل آلبوم جدید هم باید بگویم که شایان کریمی (تنظیم و پیانو)، اشکان علی بیک (ملودی و گیتار)، امید سلیمانی (ملودی و ترانه)، بهادر ابراهیمی (ترانه و ملودی)، داوود حیدرزاده (ترانه)، پیام طونی (ویلن)، بابک یوسفی (کلارینت)، میلاد ملکی (کلارینت و ساکسفون) و خودم هم در بخش ترانه و ملودی و تنظیم  و صدابرداری و میکس و مستر و نوازندگی در آلبوم خودم فعال بودم. صد البته که  یک دست صدا ندارد و در مورد مخصوصاً نوازنده ها، بنده ساز تخصصی‌ام گیتار است و کنار آن باس بوزوکی و پیانو هم می‌نوازم ولی دلیل بر این نمی‌شود از توانایی هنرمندان دیگر استفاده نکنم.»

امیر سینکی گویا قصد دارد یک اتفاق موسیقایی را رقم بزند و فعلا به ارائه توضیحات اولیه از آن بسنده کرد:«اجازه بدهید که یک خبر خوب را بدهم و آن هم این هست که در حال رقم زدن یک اتفاق جهانی هستم که با تمرین بسیار زیاد و تلاش روزی بالای 12 ساعت به انجامش نزدیک می شویم. عواید آن به نفع کودکان یمنی و مسلمانان مظلوم جهان صرف خواهد شد و خبرگزاری و سایت شما جزء اولین رسانه‌ها است که از این موضوع مطلع می شود و قول خواهم داد شما دوستان عزیز در موسیقی ما پیش از خبرگزاری‌های دیگر در آن برنامه حضور خواهید داشت. البته با دفتر موسیقی بر سر چگونگی اجرا آن اتفاق در حال مذاکره هستیم و اگراجازه بدهید فعلاً به صورت راز باقی بماند تا در زمان خودش همه را خوشحال کند و انشاالله باعث افتخار ایران و ایرانی شود.»

او نهایتا گفت:« از حراست‌ محترم معاونت هنری و حراست مرکز وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به دلیل همکاری‌های صمیمانه‌شان تشکر می‌کنم. در ثانی از همه دوستان هنرمند و موزیسین خواهش می‌کنم جهت حفظ آثارشان در پی اخذ مجوز از مراتب قانونی باشند تا به راحتی بتوانند فعالیت نمایند و از ناامیدی و ترس عبور کنند و حداقل من و دوستان همکارم در صنفی که به تازگی در حال تاسیس است بتوانیم دل سوزانه به این دوستان هنرمند کمک کنیم.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 18 دی 1394 - 12:51

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 18 دی 1394 - 16:56

من سالهاست آهنگهاتون رو گوش میکنم . خیلی کم کار هستید ولی واقعا صداتون خاصه و سبک جدیدی داره . آلبومتون رو کی منتشر میکنید ؟

جمعه 18 دی 1394 - 22:31

یکی از هنرمندان با شخصیت و متین کشور..
خیلی چیزها ازش یاد گرفتم.امیدارم موفق باشید استاد سینکی

شنبه 19 دی 1394 - 09:51

واقعا صدای عالی دارید بی صبرانه منتظر آلبوم من یه خوانندم هستم

شنبه 19 دی 1394 - 09:55

صداتون خیلی خوبه لطفا کارهای بیشتر از خودتون پخش کنید منتظر آلبومتون هستیم

شنبه 19 دی 1394 - 09:56

استاد خیلی دوستتون داریم شما همیشه عالی هستید

شنبه 19 دی 1394 - 10:01

سلام
رونمایی آلبوم من یه خوانندم را اطلاع بدهید خوشحال میشم شرکت کنم همیشه موفق باشید

شنبه 19 دی 1394 - 13:15

آقای سینکی واقعا صدای خاصی دارید

شنبه 19 دی 1394 - 13:19

آلبوم " بازی زندگی " ازتون گوش دادم مشتاقم آلبوم بعدیتون هم بشنوم

شنبه 19 دی 1394 - 15:32

امیر جان خیلی دوست دارم

شنبه 19 دی 1394 - 16:27

آهنگ بهونه ی من خیلی عالیه

یکشنبه 20 دی 1394 - 10:18

همیشه موفق باشید

دوشنبه 21 دی 1394 - 11:49

به IP كامنت هاي گذاشته شده دقت كنيد.. همشون از يك دستگاه بود :)))
چه كاريه آخه كه آدم اينجوري كنه !؟
فقط اسم ها عوض ميشه ؛)
موزيك ما تائيد كن لطفاً.. يه حقيقتيه خوب

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «من یه خواننده‌م» با صدای «امیر سینکی» منتشر خواهد شد | موسیقی ما