برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت شب گذشته «ماه و ماهی» و یک اتفاق تلخ
سکته یک مخاطب موسیقی در سالن کنسرت برج میلاد
موسیقی ما – سکته یک مخاطب موسیقی باعث به وجود آمدن حاشیه‌هایی در کنسرت شب گذشته «حجت اشرف‌زاده» در برج میلاد شد.

به گزارش سایت «موسیقی ما»، کنسرت «ماه و ماهی» با صدای حجت اشرف‌زاده شب گذشته در سالن برج میلاد برگزار شد و در اواخر این کنسرت مشکل جسمی یکی از مخاطبان حاضر در سالن باعث شد روند برنامه برای دقایقی مختل شود. این برنامه که نخستین کنسرت رسمی «حجت اشرف‌زاده» پس از موفقیت آثاراین خواننده در بین مخاطبان موسیقی بود، به یک باره با حال وخیم جسمی یکی از مخاطبان حاضر در سالن مواجه شد و این مشکل در حالی اتفاق افتاد که این فرد به همراه همسرش در تلاش برای خروج از سالن بود ولی جلوی سن، دیگر قادر به کنترل خود نشد و بیهوش به زمین افتاد.

این اتفاق که در برابر حاضرین در سالن و اعضای گروه رخ داده بود، باعث شد حاشیه هایی در سالن برگزاری برنامه رخ دهد. محمدحسین تفرشی (تهیه کننده این کنسرت) صبح امروز در گفت‌وگو با سایت «موسیقی ما» درباره اتفاقات شب گذشته این برنامه در برج میلاد توضیح داد: «تقریبا اواخر برنامه بود و گروه در حال اجرای قطعات آخر بود که یکی از مخاطبان برنامه گویا احساس ناراحتی و مشکل می‌کند و به همراه همسرش سعی در خروج از سالن می کند. برای خروج مسیر پائین سالن را انتخاب می کند تا از درب پائین بتواند از سالن خارج شود که آنجا دیگر توان ادامه دادن مسیر را نداشتند و در برابر استیج، روی زمین افتادند. ایشان سکته کرده بودند و خدا را شکر چند پزشک که در بین جمعیت حاضر بودند، به سرعت خود را به فرد سکته کرده رساندند و اقدامات اولیه را انجام دادند. سپس همکاران برج میلاد با اورژانس مستقر تماس گرفتند و اورژانس خودش را به محل رساند و اقدامات پزشکی انجام شد و سپس با برانکارد ایشان را برای پیگری جدی‌تر اوضاع جسمی‌شان به بیمارستان منتقل کردند.»

تفرشی درباره روند اجرای برنامه و کنسرت پس از این اتفاق توضیح داد: «حجت اشرف‌زاده از روی صحنه به خاطر این اتفاق ابراز ناراحتی و برای این فرد آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است همه حاضرین در سالن با تنی سلامت و یک انرژی بالا سالن را ترک کنند. من هم به خاطر اینکه هرج و مرجی در سالن به وجود نیاید و خاطره تلخی در ذهن حاضرین در سالن نماند، یک قطعه دیگر اجرا شد و سپس برنامه به اتمام رسید.»

تفرشی در انتهای صحبت‌هایش نیز گفت: «فردی در لحظه سکته آن آقا خیلی زود به من مراجعه کردند و خود را پزشک معرفی کردند. ایشان خیلی مسئولانه در آن لحظات سعی در نجات جان آن فرد داشتند که واقعا از ایشان ممنونیم. اسم آن پزشک محترم را نمی‌دانم ولی امیدوارم همیشه سلامت باشند. ایشان به شکلی مسئولانه سعی در مدیریت اوضاع داشتند و این بسیار خوشایند بود که در آن شرایط این پزشک عزیز توانستند مدیریت خوبی روی اوضاع داشته باشند.»

حجت اشرف‌زاده پس از اجرای دو قطعه دیگر و با توجه به انجام امور پزشکی روی این فرد، از جمعیت حاضر خواست که به آرامی و با حفظ آرامش سالن را از خروجی‌های بالا ترک کنند.

نخستین کنسرت «حجت اشرف زاده» با همراهی گروه «ماهيما» به خوانندگي حجت اشرف زاده و سرپرستي آرش جامع برگزار شد. قطعات اين برنامه منتخبي از آلبوم ماه و ماهي و چند قطعه محلي خراساني بود كه با تنظيمي متفاوت و جديد اجرا شد.

** پیگیری «موسیقی ما»

خبرنگار سایت «موسیقی ما» صبح امروز جهت پیگیری اوضاع جسمی فردی که دیشب دچار مشکل جسمی در کنسرت شده بود، با مسئولین بیمارستان میلاد صحبت کرد و مشخص شد که فرد مذکور «نورالدین جمشیدی» (55 ساله)  نام داشته و شب گذشته پس از انجام امور پزشکی و گرفتن نوار قلب، حدود ساعت 3 صبح از بیمارستان مرخص شده‌اند.

** تکمیلی:

توضیحات مسئولین برج میلاد درباره اتفاقات شب گذشته
فردی که دچار مشکل جسمی شده بود، در سلامتی کامل است

سرپرست امور فرهنگی و ارتباطات برج میلاد پس از انتشار گزارش سایت «موسیقی ما» درباره اتفاقات شب گذشته سالن همایش های این مجموعه، توضیحاتی را ارائه کرد.

حامد رهنما پس از انتشار گزارش «موسیقی ما» درباره حاشیه های کنسرت شب گذشته «حجت اشرف‌زاده» در این برج، توضیحاتی را ارائه داد و متذکر شد که فرد مذکور در سلامتی کامل به سر می‌برد. حامد رهنما (سرپرست امور فرهنگی و ارتباطات برج میلاد) در این باره به «موسیقی ما» گفت: «آقای نورالدین جمشیدی، آقایی 53 ساله که ساعت حدود 23 در اواخر کنسرتی که در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شد، حالشان بد می شود و اورژانس مستقر در مجموعه برج میلاد در فاصله زمانی کمتر از دو، سه دقیقه به محل می رسند و اقدامات اولیه را انجام می دهند و سریعا این فرد به بیمارستان میلاد منتقل می شوند.»

او در ادامه گفت: «در تماسی که با جناب آقای مافی (مدیر بخش اورژانس بیمارستان میلاد) داشتیم گفتند که اقدامات اولیه به محض رساندن این فرد به مجموعه صورت گرفته و از آنجا که دکتر متخصص قلب در این بیمارستان به صورت شبانه روزی حضور دارند، نوار قلب و آزمایشات ایشان انجام شده و حدود 4 صبح امروز ایشان از بیمارستان مرخص شده‌اند.»

«موسیقی ما» در دقایق گذشته، گزارش اتفاقات کنسرت شب گذشته «حجت اشرف‌زاده» در برج میلاد و روایت حاشیه های این کنسرت را منتشر کرده بود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 - 11:50

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 3 بهمن 1394 - 15:23

فیلمش کِی منتشر میشه؟

یکشنبه 4 بهمن 1394 - 15:28

شکر

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سکته یک مخاطب موسیقی در سالن کنسرت برج میلاد | موسیقی ما