برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین آلبوم رسمی یک هنرپیشه دیگر در راه است
«عکس زمستونی تهران» با صدای کامران تفتی منتشر می‌شود
موسیقی ما - یکی دیگر از بازیگران سینما و تلویزیون که مدتی است با انتشار تک‌قطعاتی پا به عرصه رسمی تولید موسیقی گذاشته، به زودی اولین آلبوم مستقل رسمی خود را منتشر می‌کند.
 
به گزارش «موسیقی ما» اولین آلبوم موسیقی کامران تفتی، بازیگر سینما و تلویزیون «عکس زمستونیِ تهران» نام گرفته و فضایی متفاوت با آثار این روزهای موسیقی پاپ داخلی و حتی آثار قبلی خود او دارد.
 
تفتی در این آلبوم ساخته‌هایی از بهنام جلیلیان، رامین عبداللهی و سعید رضایی را با ترانه‌هایی از میثم یوسفی، حسین غیاثی و نسیم کیانی خوانده است.
 
همچنین نوازندگان سرشناسی چون بابک ریاحی‌پور، همایون نصیری، رضا تاجبخش، مسعود همایونی، نیما رمضان، علیرضا میرآقا، علی جعفری‌پویان، هومن نامداری، بابک صفرنژاد، امیر عظیمی، فرشید ادهمی و میثم مروستی در این مجموعه هنرنمایی کرده‌اند که حضور این تعداد نوازنده درجه‌یک در آلبوم‌های پاپ کم‌نظیر است.

«عکس زمستونیِ تهران» 11 قطعه دارد و به تهیه‌کنندگی آیدا مصباحی، مدیریت هنری میثم یوسفی قرار است در هفته‌های آینده وارد بازار موسیقی شود. مجری طرح این آلبوم علی اوجی بوده و میکس و مسترینگ آن این آلبوم توسط آرش پاکزاد انجام شده است.
 
کامران تفتی که از سنین کودکی نواختن پیانو و گیتار را آموخته، به خاطر علاقه‌ی شخصی‌اش به موسیقی، علاوه بر حضور در سینما تصمیم دارد در موسیقی هم فعالیت جدی‌تری داشته باشد و امیدوار است این آلبوم سرآغازی برای این فعالیت‌ها باشد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 بهمن 1394 - 14:21

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 4 بهمن 1394 - 17:39

عجب عواملی براوووو

یکشنبه 4 بهمن 1394 - 19:16

واااااااااای به حال موسیقی پاپ این کشور

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «عکس زمستونی تهران» با صدای کامران تفتی منتشر می‌شود | موسیقی ما