برنامه یاد بعضی نفرات
 
مراسم رونمایی از جدیدترین کتاب «نیلوفر لاری‌پور» در باغ فردوس برگزار شد
داستان اولین عشق اهالی فرهنگ و هنر در دورهمی «عشق کوچک من»
موسیقی ما - باغ فردوس موزه سینما در شامگاه شنبه 24 بهمن میزبان مراسم رونمایی جدیدترین تالیف یک شاعر بود. «نیلوفر لاری‌پور» در قالب برنامه ای با عنوان «دورهمی عشق کوچک من»، انتشار کتاب عشق کوچک من را با همراهی مخاطبانش جشن گرفت. این برنامه در محل انتشارات حوض نقره برگزار شد و جمعی از چهره های مطرح موسیقی، ترانه، نویسندگی سینما و تلویزیون و... هم حضور پیدا کردند. سبک و سیاق برگزاری این مراسم برخلاف اغلب برنامه های مشابه و در فضایی نزدیک و صمیمی بود. علاقه مندان پس از تهیه کتاب عشق کوچک من و دریافت امضا و ثبت عکس یادگاری با نیلوفر لاری پور دقایقی را هم با این ترانه سرای باسابقه گپ می زدند. به همه حاضران و مخاطبان کتاب هم یک عدد سنگ شانس از سوی نشر حوض نقره اهدا می شد. دلیل انتخاب چنین یادگاری جالبی برای حضار این بود که در کتاب عشق کوچک من از تصاویر قلب های سنگی استفاده شده که با محتوای عاشقانه کتاب هم همخوانی دارد. همچنین در خلال برگزاری مراسم هم مهمانان ویژه خود را از میان جمعیت به داخل محل برگزاری مراسم می رساندند و هرکدام دقایقی را در کنار نیلوفر لاری پور و حاضرین سپری می کردند و برخی هم تا پایان برنامه در محل حضور داشتند.

یکی از نکات دورهمی عشق کوچک من استقبال خوب مخاطبان از این برنامه بود. با وجود ترافیک سنگین عصرگاهی در حوالی محل برگزاری و سرمای زمستان باز هم، جمع زیادی خودشان را به این برنامه رساندند و صف طولانی علاقه مندان تا بیرون نشر حوض نقره و محوطه باغ فردوس ادامه پیدا کرده بود. علاوه بر اهدای سنگ شانس به همه حاضرین، در میان شش جلد از کتاب های عشق کوچک من هم به صورت تصادفی نشانه هایی قرار داده شده بود. خریدارانی که قرعه این نشانه ها در میان کتابشان بود از سوی ناسر هدایای دیگری را هم دریافت می کردند.

بخش پایانی برنامه هم به صحبت‌های متفاوت مهمانان و نیلوفر لاری‌پور اختصاص داشت. قرار بر این شد مهمانانی که تا پایان مراسم در سالن حضور داشتند داستان اولین عشق خود را تعریف کنند. نقطه اشتراک اولین عشق اغلب مهمانان این بود که آنان در دوران نوجوانی عاشق بازیگران و شخصیت‌های سینمایی شده بودند! اما شاید جالب‌ترین داستان به خود نیلوفر لاری‌پور اختصاص داشت که گفت اولین عشق او در دوران کودکی و نوجوانی «شاهین بیانی» بوده است! که با توجه به علایق فوتبالی این ترانه‌سرا چنین مساله‌ای دور از تصور هم نبود!

بابک صحرایی، مهرداد نصرتی، امید روزبه، علیرضا بندری، علیرضا برنجی، مهدی اشرفی، حامد ابراهیم پور، حسن علیشیری، آناهیتا همتی، امیرعلی نبویان، شبنم فرشاد جو، شیوا آبا، نیما رئیسی، امید صباغ نو، منصور ضابطیان، محمود آموزگار، محمد صوفی، شرمین نادری، مرضیه ولی پور، آزاده بخشی، سارا اسکویی، دیبا داوودی و ... ازجمله مهمانان این مراسم بودند.

کتاب عشق کوچک من اثر نیلوفر لاری‌پور هم اکنون در مراکز معتبر فرهنگی و هنری قابل تهیه است. این کتاب شامل متن‌های کوتاه عاشقانه است و لاری‌پور هدف از تالیف این کتاب را آشنایی جوانان به درست نوشتن و ترغیب آنان به خواندن کتاب عنوان کرد.  

در ادامه می‌توانید عکس‌های «خاطره شمسی‌پور» از مراسم رونمایی کتاب عشق کوچک من را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 بهمن 1394 - 13:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود داستان اولین عشق اهالی فرهنگ و هنر در دورهمی «عشق کوچک من» | موسیقی ما