برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همراهی پژهام اخواص
حسین علیزاده در آمریکا روی صحنه می‌روند
موسیقی ما - «حسین علیزاده» - آهنگساز و نوازندهٔ برجستهٔ تار - به زودی تور کنسرت‌های جدید خود را با «پژهام اخواص» در آمریکا آغاز می‌کند. این در حالی است که «حسین علیزاده» ۲۸ فروردین نیز همراه با پژمان حدادی در بروکلین نیویورک به بداهه‌نوازی خواهند پرداخت. او که در ایران چندی قبل «عشقیم گل» را به انتشار درآورد و از آن طرف «فریدون‌نامه‌» را در دست انتشار دارد، در این کنسرت‌ها به همراه اخواص دونوازی تار و تنبک خواهند کرد.

این دو هنرمند شنبه -۲۲ اسفندماه- در دانشگاه می‌شیگان (دیترویت) همنوازی خواهند کرد و بعد از آن یکشنبه -۲۳ اسفند ماه- در دانشگاه اوهایو (کولومبوس) به اجرای برنامه خواهند پرداخت. برنامهٔ بعدی آن‌ها پنج‌شنبه – پنجم فروردین ماه- در تگزاس (دالاس) ‌است.

در این میان «حسین علیزاده» جمعه – ششم فروردین ماه- در دانشگاه اوکلاهاما (نورمن) مسترکلاسی برگزار خواهد کرد و فردای آن روز به اجرای کنسرت می‌پردازد. پایان بخش این کنسرت‌ها نیز هشتم فروردین ماه در دانشگاه اوکلاهاما استیت (استیلوا‌تر) ‌ است.

«حسین علیزاده» ردیف‌دان، آهنگ‌ساز، پژوهشگر، نوازنده تار و سه‌تار ایرانی و نامزد دریافت ۳ جایزه گرمی، در سال جاری آلبوم «عشقیم گل» را به انتشار درآورد. او همچنین به تازگی تور کنسرت‌هایی همراه با «محمد معتمدی» در تهران و بسیاری از شهرستان‌ها اجرا کرد.

 «پژهام اخواص» نوازنده تنبک و سازهای کوبه‌ای، تمبک را نزد اساتیدی چون ناصر فرهنگ فر و سعید رودباری آموخته است. او همچنین علاوه بر تمبک با نواختن عود، تنبور و سازهای کوبه‌ای دیگری چون دف، طبلا، دوایر کوکی و… آشناست. شیوهٔ منحصربفرد او در ریتم باعث شده تا یکی از متمایز‌ترین نوازندگان تمبک در نسل خودش باشد. از ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۶ کار حرفه‌ای را با شهرام ناظری آغاز کرد و در تورهای وسیع ایران، اروپا و مراکش در بسیاری از فستویال‌های معتبر برنامه اجرا کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 - 16:16

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حسین علیزاده در آمریکا روی صحنه می‌روند | موسیقی ما