برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور بابک صحرایی، نیکان و بابک زرین
آلبوم «گریه بسه» با صدای «محسن قمی» منتشر شد
موسیقی ما - محسن قمی که از خواننده‌های پیشکسوت موسیقی پاپ است آلبوم جدیدش به اسم «گریه بسه» را روانه بازار کرد.

محسن قمی حدود سی و پنج سال پیش با قطعه «دارم از یاد تو می‌رم» پا به عرصه موسیقی گذاشت و با آغاز حضور دوباره‌اش در عرصه موسیقی بسیار پرکار بوده و آلبوم گریه بسه، سومین آلبوم رسمی او در سه سال اخیر است.

پنج ترانه از این آلبوم سروده بابک صحرایی است و دیگر ترانه‌ها از پوریا ربیعی، سعید شریف‌زاده و کامران سرشکی است. در زمینه موسیقی نیز نیکان ساخت موسیقی پنج قطعه از این مجموعه را بر عهده داشته است و موسیقی مابقی قطعات از بابک زرین، بهتاش زرین و کامران سرشکی است. محسن قمی نیز ساخت تعدادی از ملودی‌های آلبوم خود را بر عهده داشته است.

این خواننده در یادداشتی که داخل جلد آلبوم گریه بسه درج شده نوشته است:

بعد از گذشت بیش از سى سال، به عشق شما مردم به عرصه موسیقى بازگشتم و عشق بزرگ و مهربانى باارزش شما مردم عزیز باعث شده با شور و شوقى عمیق این مسیر را ادامه دهم.

در سال هایى که در عرصه موسیقى حضور نداشتم، وارد صنعت گردشگردى شدم و در طى سالیانى طولانى، مجموعه اى به اسم ستاره دریا را با الهام از موسیقى جارى در طبیعت در شهر چمخاله ساختم. موسیقى جارى در طبیعت، از آواز زیباى پرندگان تا موسیقى جادویى دریا، همیشه زیباترینِ موسیقى هاست.

امروز از صمیم قلبم خوشحالم که ستاره دریا در چمخاله، بخشى از زیبایى ناب طبیعت این سرزمین است و در کنارش موسیقى نیز مثل سال هاى دور، نفس به نفس با من همراه است.

عشق شما مردم، از دیروز تا امروز، ارزشمند‌ترین داشته زندگى من است و به خاطر تمام مهربانى هاى زیبایتان از شما عزیزان سپاسگزارم.
 
آلبوم جدید محسن قمی در استودیو پاپ ضبط شده و میلاد فرهودی میکس و مسترینگ تمام قطعات را بر عهده داشته است. در این مجموعه نوازنده‌هایی همچون کریم قربانی، فیروز ویسانلو، بابک ریاحی‌پور، علی جعفری پویان، میثم مروستی، رضا تاجبخش، میثم مروستی، همایون رحیمیان، بهنام حکیم، دارا دارایی، هومن غفاری، ایلیار خسروی، بهنام رهنما و ناصر رحیمی به نوازندگی پرداخته‌اند.

طراحی آلبوم بر عهده امیر صیادی بوده و شرکت تصویر دنیای هنر این آلبوم را به انتشار رسانده است.

ویدئوی «به امید کی زندگی می‌کنم» از این آلبوم نیز مدتی پیش به صورت اختصاصی ار موسیقی ما به انتشار رسید. همچنین قطعه «گریه بسه» از این آلبوم را با ترانه‌ای از بابک صحرایی و موسیقی نیکان می‌توانید در تماشاخانه موسیقی ما بشنوید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اسفند 1394 - 09:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «گریه بسه» با صدای «محسن قمی» منتشر شد | موسیقی ما