برنامه یاد بعضی نفرات
 
ما را غافلگیر کردید
ادای احترام «دنگ شو» به جوانان مدافع حرم
موسیقی ما - گروه موسیقی «دنگ شو» طی اولین کنسرت موسیقایی خود در سال جدید که دوشنبه شب نهم فروردین در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، با اجرای آثار منتخب و قطعات گذشته خود از رزمندگان مدافع حرم و هنرمندان پیشکسوت موسیقی و سینمای کشورمان که این روزها در بستر بیماری هستند، تقدیر کرد.

در ابتدای برنامه که با اجرای گروه موسیقی کودکان کار «کوچه نوازان» و پخش آنونسی چند ثانیه ای از خوانش ترانه یکی از قطعات گروه «دنگ شو» توسط آیدین آغداشلو همراه بود، طاها پارسا سرپرست گروه «دنگ شو» روی صحنه آمد و گفت: امیدوارم حرفی از اینجا بیرون نرود تا کسی دلش نسوزد، چون امشب ما می خواهیم بهترین و خوش ترین لحظات را رقم بزنیم و امیدواریم امشب به همه شما خوش بگذرد.

اجرای قطعات «دنگ شو (دل لای در له شد)» به خوانندگی مشترک میلاد باقری و طاها پارسا، «من بهارم تو زمین»، «چه خواهد بودن»، «گرم بخند»، «عشق آمد»، «دلبند» به خوانندگی مشترک سعید آتانی و طاها پارسا، «یار بیگانه نواز»، «حلوا»، «درد ای یاد یار»، «شیراز چهل ساله، «بادگناهگار» و تعدادی دیگر از ملودی ها، آثاری بودند که در این کنسرت برای مخاطبان اجرا شد.

طاها پارسا سرپرست گروه «دنگ شو» که در طول برنامه به شدت سعی در جلب توجه مخاطبان داشت، در بخشی از این کنسرت موسیقایی خطاب به تماشاگران گفت: شما امشب خیلی ما را غافلگیر کردید، چرا که فکر می کردیم با توجه به تعطیلات نوروز سالن اجرای ما خلوت خواهد شد اما دیدیم اینطور نیست و شما اینچنین ما را مورد لطف خود قرار دادید.

وی هنگام اجرای قطعاتی که توسط سعید آتانی اجرا می شد، بیان کرد: سعید طی ماه های گذشته مشغول انجام یک سری از کارهاست که به صورت فردی انجام گرفته و من بسیار خوشحالم که او خارج از گروه «دنگ شو» نیز فعالیت های خوبی انجام می دهد، او از جمله خوانندگانی است که شنیدن صدایش حالم را خوب می کند، بنابراین لزومی ندارد او فقط در «دنگ شو» خوب بخواند چون سعید کارهای دیگر را هم خوب می خواند.

این نوازنده ساکسفون در بخش دیگری از کنسرت گروه «دنگ شو» در حین اجرای یکی از قطعات که با نمایش تصویر عباس کیارستمی و محمدرضا شجریان همراه بود، به تماشاگران گفت: من از کودکی استادی به نام عباس کیارستمی داشتم که همه می دانید این روزها در بستر بیماری است. استاد محمدرضا شجریان هم از جمله هنرمندانی است که بنده نتوانستم از نزدیک در خدمت این هنرمند بزرگ باشم و این روزها همه می دانیم که با بیماری مبارزه می کند. از شما می خواهم هم برای عباس کیارستمی و هم برای محمدرضا شجریان همین حالا دعا کنید.

پارسا در این بخش از کنسرت با تقدیر از جوانان مدافع حرم ادامه داد: من در این چند مدت جوان هایی را می شناسم که متولد سال های ۶۷ و ۶۸ هستند و با وجود اینکه در ایران همسر و فرزندانشان در انتظارشان هستند، در آن سوی مرزها تحمل آتش می کنند و برای اینکه من و شما اینجا راحت حرف و دست بزنیم برای ما می جنگند. پس از شما می خواهم این عزیزان را یک تشویق جانانه کنید.

کنسرت گروه «دنگ شو» در قالب جشنواره نوروزی برج میلاد تهران برگزار شد.

منبع: 
خبرگزاری مهر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 فروردین 1395 - 00:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ادای احترام «دنگ شو» به جوانان مدافع حرم | موسیقی ما