برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده‌ی جوان موسیقی ایرانی همچنان تحت مراقبت‌ قرار خواهد داشت
محمد معتمدی از بیمارستان مرخص شد
موسیقی ما - «محمد معتمدی» -خواننده موسیقی ایرانی- که به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان بستری شده بود، صبح امروز بعد از بیمارستان مرخص شد، هر چند به گفته‌ی پزشکان، همچنان تحت مراقبت‌ قرار خواهد داشت. او به تازگی تور گسترده‌ای را در اروپا و امریکا انجام داده و فشارهای ناشی از این ماجرا، به بیماریش منجر شده است. پزشکان اجازه‌ی یک ماه برگزاری کنسرت را به این خواننده نداده‌اند و این در حالی است که او قرار بود اواسط اردیبهشت ماه همراه با «حسین علیزاده» و گروه «هم‌آوایان» در  کرمانشاه به اجرای برنامه بپردازد.

به گزارش سایت موسیقی ما، طبق آنچه این خواننده می‌گوید ریتم نامظنم قلب، عامل بستری شدن او در بیمارستان بوده است. او به تازگی با پایان گرفتن ساخت موسیقی متن سری جدید مستند «ایران»، تیتراژ این سریال را خوانده است. این در حالی است که او همچنین تور کنسرت‌های آمریکایش را با عنوان پروژه «قصیده» آغاز کرده و علاوه بر اجرا مرکز هنری «کلیولند» در تالارهایی چون کارنگی هال نیویورک، لایسنرهال واشنگتن دی سی و مرکز فرهنگی هنری برکلی بوستون کنسرت هایی را برگزار کرد.

کنسرت قصیده بر اساس قابلیت‌های مشترک موسیقی اصیل ایرانی و موسیقی فلامنگوی اسپانیا شکل گرفته که آهنگسازی بخش ایرانی این پروژه بر عهده خود او بوده است و سینا جهان آبادی و حبیب مفتاح به عنوان نوازندگان ایرانی گروه را همراهی کرده‌اند. پروژه قصیده تاکنون در رویدادهایی چون فستیوال فلامنكوی خِرِز(جنوب اسپانیا)، فستیوال فلامنكوی سویل(جنوب اسپانیا)، فستیوال مورگن لند (اوسنابروك – آلمان)، فستیوال فلامنكوی آمستردام، تئاتر رازا (اوترخت- هلند)، فستیوال فلامنكوی مادرید (اسپانیا)، فستیوال فلامنكوی رُم- ایتالیا، سالن بزرگ موزیك خِبا آمستردام و فستیوال كرِمس اتریش اجرا داشته است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1395 - 15:08

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 29 فروردین 1395 - 17:42

خداروشکر مرخص شد

یکشنبه 29 فروردین 1395 - 17:42

پس حسین علیزاده 11 اردیبهشت با کی کنسرت داره کرمانشاه :-o

یکشنبه 29 فروردین 1395 - 17:42

سلامت باشه ایشالا

یکشنبه 29 فروردین 1395 - 18:34

خدايا تنها دلخوشيم صداى محمد معتمدى لطفا شفا بده

دوشنبه 30 فروردین 1395 - 08:40

درود بر معتمدی عزیز .ایشالا هرچه زودتر با سلامتی کامل به صحنه برمیگردن.

دوشنبه 30 فروردین 1395 - 08:40

مشكل قلب داشتن كه خوشبختانه حالشون خوبه

دوشنبه 30 فروردین 1395 - 13:42

طبق سنتی الهی آثار اصرار بر گناه در لوای هنر و حمایت از زنان آوازه خوان در زندگی و سلامت آنان که علم عصیان در برابر دین رسول الله و اوامر الهی بلند کرده اند دارد بیشتر نمایان میشود .

بعد از شجریان و حسین رضایی نیا و نوشین پاسدار , معتمدی هم که در داخل کشور مشوق تک خوانی زنان بدنام موسیقی ماه بانو در عصر عاشورا و هم آواز مهدیه محمدخانی در اپرای عاشورا در برج میلاد بود و به تازگی از آوازخوانی با زنان لخت و عور در امریکا برگشته بود بیمار شد .

خدا کند قوم گمراه مطرب تا دیر نشده از این واقعه عبرت بگیرند و به صراط مستقیم و بندگی خدا بازگردند .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد معتمدی از بیمارستان مرخص شد | موسیقی ما