برنامه یاد بعضی نفرات
 
آقای مشکی‌پوش در تهران روی صحنه رفت
کنایه «رضا صادقی» به لغوکنسرت‌ها
موسیقی ما – آقای مشکی پس از تور موفق کنسرت‌هایش در آمریکا، در تهران به دیدار دوستدارانش رفت تا به قول خودش «کنسرت رفع دلتنگی» با هموطنانش را برگزار کند.

به گزارش «موسیقی ما»، رضا صادقی در حالی که ترافیک سنگین دهم خرداد تمام مسیرهای منتهی به سالن میلاد نمایشگاه بین المللی را بسته بود، با یک عذرخواهی مهم درباره ترافیک شدید و معطل شدن دوستدارانش در صف طویل پارکینگ مجموعه روی صحنه آمد و ابتدای برنامه را با قطعه «کلافه» آغاز کرد.

در حالی که حضور یک درامر جدید به جای آرش پژند مقدم در ارکستر صادقی به چشم می آمد، این خواننده در همان ابتدای کنسرتش با معرفی «پویا نیک‌پور» به عنوان رهبر ارکستر، از حاضرین در سالن خواست این نوازنده سرشناس را به شکل ویژه تشویق کنند. صادقی به محض حضور روی سن با صدای بلند گفت «دلم براتون تنگ شده بود» و در ادامه از حضار خواست به پاس بزرگداشت یاد هنرمندان بزرگ این مروز و بوم از جمله ناصر عبداللهی و مرتضی پاشایی و تمام شهدا و جانبازان و پدر و مادرهایی که در سالن هستند، همه به مدت بیست ثانبه و به صورت ایستاده دست بزنند. همراهی حاضرین در سالن با صادقی باعث شد این خواننده با تشکری ویژه از همه، برنامه اش را ادامه دهد.

«میخوامت» و «حیف» قطعاتی بودند که صادقی به اجرای آنها پرداخت و سپس «علی انصاریان» را به حاضرین در سالن معرفی کرد. صادقی در ادامه با اشاره به پلاکاردی که از سوی برخی دوستدارانش با متن «رضا صادقی اسطوره می‌ماند»، از همه خواست که برای این دوستان خوش‌سلیقه‌اش دست بزنند.

شونه به شونه، شب بارونی، ماه مهتاب از دیگر قطعات این کنسرت بودند که در حضور چهره‌هایی چون بابک صحرایی، ماهان بهرام خان، نیکان و ... اجرا شدند. صادقی پیش از اجرای قطعه پرطرفدار «عاشقتم» از جمعیت حاضر خواست که با نور موبایل‌هایشان سالن را ستاره باران کنند و گفت: «این ستاره‌ها نشان دهنده این است که مردم ایران از ستاره‌ها و چهره‌های هنری‌شان در برابر اتفاقات تلخ این روزهای حوزه موسیقی یعنی لغو کنسرت‌ها، به صورت تمام قد دفاع و حمایت می‌کنند.»

کنسرت رضا صادقی در تهران به همت موسسه «آوای هنر» و به تهیه کنندگی محمد جلیل‌پور روی صحنه رفت و در ادامه می‌توانید عکس‌های «سعید عبداللهی» و «سید علیرضا حق‌شناس» از این کنسرت و حاشیه‌هایش را مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 14:51

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 17:26

ایول

چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 17:26

eyvala

چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 17:26

عاشق صداتم

پنجشنبه 13 خرداد 1395 - 15:36

من که همه جا گفتم عاشق ههههمممممههههه هنرمندان عزیز و محترم هستم بگذریم استاد صادقی منکه مدتی سفرم تهران نیستم اما از لغو نشدن کنسرت شما به دلایل بییییی نهاییییت منطقی(هههه هرهرهرهر) خییییییلی خوشحالم خدا همه هنرمندان عزیز رو برا ما شاد و خوشحال و صحیح و سلامت نگه داره هرچی خاکه مرحومین استادان:مرتضی احمدی و خسروشکیبایی و پیمان ابدی و....ناصر عبداللهی و....... داداش مرتضی و....... بقای عمر بقیه هنرمندان عزیز و محترم و دوستداشتنی باشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنایه «رضا صادقی» به لغوکنسرت‌ها | موسیقی ما