برنامه یاد بعضی نفرات
 
سمفونی صلح با محوریت موسیقی در نگارخانه‌ی آریانا نواخته می‌شود
کاوه آفاق برای صلح نقاشی کرد
موسیقی ما - نمایشگاه «سمفونی صلح» با نمایش آثاری از ناصر پلنگی، ساغر مسعودی و کاوه آفاق روز جمعه، 21 خرداد ماه در نگارخانه‌ی آریانا افتتاح شد.

در این نمایشگاه 10 مجسمه از آثار ناصر پلنگی به همراه دو نقاشی از این هنرمند در معرض تماشای عموم قرار می‌گیرد. ناصر پلنگی که پیشینه و سابقه‌ی درخشان‌اش بر هنرمندان و هنرشناسان عیان است، با آثاری که محوریت آن‌ها موسیقی است در این نمایشگاه حضور دارد. 10 نقاشی آبستره اکسپرسیونیستی از آثار ساغر مسعودی هم در نمایشگاه «سمفونی برای صلح» به نمایش گذاشته شده‌اند.

کاوه آفاق را بیش‌تر به عنوان یک چهره‌ی فعال و موفق در حوزه‌ی موسیقی می‌شناسیم، ولی از آن‌جا که او در رشته‌ی معماری معماری تحصیل کرده و سال‌هاست که دستی بر بوم دارد، با 10 اثر نقاشی با موضوع‌هایی هم‌چون محیط زیست، معماری و صلح در کنار ناصر پلنگی و ساغر مسعودی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

نکته‌ی جالب توجه که با نام نمایشگاه، «سمفونی صلح» سنخیت  و هماهنگی دارد، نمایش یکی از سازهای (گیتار) کاوه آفاق است که هنرمند بر روی آن نقاشی کرده. تمامی آثار به نمایش درآمده برای فروش هستند. نمایشگاه «سمفونی برای صلح» تا دوم تیر ماه در نگارخانه‌ی آریانا به نشانی الهيه، انتهاي خيابان مريم شرقي، ابتداي خيابان فرشته (شهيد فياضي)، شماره 9 در معرض تماشای عموم خواهد بود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1395 - 10:34

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کاوه آفاق برای صلح نقاشی کرد | موسیقی ما