برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از اجرای دو تیتراژ برای شام ایرانی و همکاری با برنامه «دورهمی»؛
آلبوم «علی ارشدی» زمستان امسال منتشر می‌شود
موسیقی ما - علی ارشدی خواننده و آهنگساز جوان موسیقی کشور که پیش از این صدایش در دو فصل شام ایرانی شنیده شد، قطعه‌ای که قرار بود تیتراژ برنامه «دورهمی» باشد را منتشر کرد و از انتشار نخستین آلبوم رسمی خود در زمستان امسال خبر داد.
 
قطعه «دورهمی» از سروده‌های «مهدیه عرب» به آهنگسازی «علی ارشدی» و تنظیم «حمید احدی» است که «آرش شعیب» آن را میکس و مستر کرده و می‌توانید این قطعه را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
 
ارشدی که مخاطبین او را با قطعه «تو که دیدی» می‌شناسند در فصل اول شام ایرانی قطعۀ «ادامه بده» و در فصل دوم این برنامه قطعه «عاشق» را به‌عنوان تیتراژ خواند. در جدیدترین همکاری او در زمینهٔ تیتراژ، قرار بود صدای این خواننده با برنامه «دورهمی» همراه و شنیده شود که این اتفاق نیفتاد و تیتراژ این برنامه با صدای «مهران مدیری» روی آنتن رفت.
 
خواننده شام ایرانی که ماه گذشته پس از تقریباً یک سال تک آهنگ جدیدی را با عنوان «جاده» منتشر کرد، در خصوص انتشار قطعه «دورهمی» گفت: «از سال گذشته و بعد از کار «عاشق» که تیتراژ فصل دوم شام ایرانی بود تا یک ماه گذشته تک آهنگی را منتشر نکردم، چون درگیر تولید تیتراژ مجموعه دورهمی بودم و قرار بود شب عید هم‌زمان با نمایش برنامه از شبکه نسیم، کار ما به‌عنوان تیتراژ پایانی پخش شود و به گوش مخاطبان برسد که این امر به دلیل بروز مشکلاتی در اخذ مجوز محقق نشد و تیتراژ برنامه با صدای مهران مدیری شنیده شد.»
 
ارشدی همچنین در مورد انتشار این قطعه بیان کرد: «طبق تصمیمات گرفته شده تغییراتی در آهنگ «دورهمی» به وجود آوردیم و این قطعه در برنامه دورهمی در حال پخش است.»
 
خواننده تیتراژ شام ایرانی پیش‌ازاین نیز برای پخش تیتراژ دو سریال «زاویه هفتم» و «آسمان من» به مشکل برخورده بود و در توضیح دلیل عدم پخش کارهایش در این دو مجموعه توضیح داد: «پخش سریال «زاویه هفتم» با پروسه ممنوع‌الفعالیتی خوانندگان (برای همکاری با یک سایت خارجی) هم‌زمان شد و متأسفانه به همین خاطر تیتراژ ما را از روی سریال برداشتند و فقط نام ما را در تیتراژ درج کردند و در سریال «آسمان من»، شبکه افق با پخش تیتراژ ما موافقت نکرد و  یک روز قبل از روی آنتن رفتن سریال کار را «حامد زمانی» خواند.»
 
او که مشکلات مربوط به ممنوع‌الفعالیتی را برطرف کرده تصمیم گرفته امسال کارهایش را با برنامه‌ریزی پیش ببرد و در راستای این تصمیمات بیان کرد: «طبق برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم ماهی یک قطعه را به انتشار خواهیم رساند. مگر پیشنهاد تیتراژ به ما شود که صد در صد تمرکزمان را برای ساخت آن بگذاریم و مقداری زمان پخش را به تعویق بیندازیم. تاکنون هم اگر فاصله‌ای بین انتشار قطعات افتاده به خاطر ساخت همین تیتراژها بوده است. چراکه نمی‌خواستیم به‌طور هم‌زمان چند کار بر روی سایت‌ها منتشر شود و کارها آن‌طور که باید شنیده نشود.»
 
علی ارشدی در مورد انتشار و تولید موزیک ویدیو گفت: «دو تا از موزیک ویدیوهای ما با مجوز ارشاد در مجموعه شام ایرانی و روی سایت‌های مجاز موسیقی منتشر شد و در ادامه هم ساخت موزیک ویدیو را به همین روال خواهیم داشت.»
 
در پایان علی ارشدی از اتمام کارهای آلبوم خبر داد و در مورد انتشار آن اظهار کرد: «آلبوم آماده است و فقط هنوز برای اخذ مجوز اقدام نکردیم، چون درگیر ساخت تیتراژ برای برنامه دورهمی بودیم. می‌خواستیم در زمان مناسب و پس از شنیده شدن کارها اقدام به انتشار آلبوم کنیم که متأسفانه تیتراژ این برنامه پخش نشد و به‌احتمال‌زیاد طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در زمستان امسال آلبوم به گوش مخاطبان خواهد رسید.»
 
قطعه «دورهمی» را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
تاریخ انتشار : جمعه 14 خرداد 1395 - 19:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «علی ارشدی» زمستان امسال منتشر می‌شود | موسیقی ما