برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با انتشار اثر جدید این خواننده اعلام شد
«گرشا رضایی» برای اولین‌بار کنسرت «آبی» را برگزار می‌کند
موسیقی ما - اولین کنسرت رسمی «گرشا رضایی» در تهران به زودی برگزار خواهد شد. زمان برگزاری اجرای زنده این خواننده هنوز مشخص نشده اما قطعاً در همین فصل تابستان و به میزبانی یکی از سالن‌های بزرگ پایتخت خواهد بود. او قرار است در این برنامه منتخبی از قطعات آلبوم «آبی» و تک‌آهنگ‌هایش از جمله ریمیکس «فقط تویی» را اجرا کند.

نسخه جدید قطعه «فقط تویی» جدیدترین اثر گرشا رضایی است که به تازگی از طریق «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. تنظیم جدید این اثر به آهنگسازی و ترانه‌سرایی گرشا رضایی توسط او و «محسن نامدار» انجام شده است. «فقط تویی» یکی از آثار آلبوم آبی بود که در زمان انتشار هم مورد توجه قرار گرفت و حالا این خواننده در آستانه کنسرتش تصمیم به انتشار نسخه جدید آن گرفته است.

گرشا رضایی پاییز سال گذشته و پس از سال‌ها فعالیت در زمینه آهنگسازی، نوازندگی، تنظیم و خوانندگی اولین آلبوم رسمی خود را به بازار عرضه کرد. او سپس روند انتشار تک قطعات را دنبال کرد و در حالی تابستان امسال اولین کنسرتش را برگزار می‌کند که زمزمه‌هایی مبنی بر برگزاری تور اجراهای او تا پایان امسال در شهرهای دیگر ایران هم وجود دارد. طی روزهای آینده زمان و جزئیات دقیق برگزاری کنسرت این خواننده از طریق سایت «موسیقی ما» اعلام می‌شود.

نسخه جدید قطعه «فقط تویی» با صدای «گرشا رضایی» را از اینجا بشنوید و دانلود کنید.  
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1395 - 08:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «گرشا رضایی» برای اولین‌بار کنسرت «آبی» را برگزار می‌کند | موسیقی ما