برنامه یاد بعضی نفرات
 
به همت سازمان فضاي مجازي سراج و گروه دلصدا؛
غلام کویتی‌پور تک قطعه «حریم» را برای شهدای مدافع حرم می‌خواند
موسیقی ما - خواننده «ممد نبودی» و «غریبانه» جدیدترین اثر خود که پاسداشتی برای شهدای مدافع حرم است را پس از حدود هشت سال منتشر می کند.

به گزارش «موسیقی ما»، غلام کویتی پور که چندین نسل با صدای این هنرمند خاطره دارند، پس از سالها سکوت بار دیگر به عرصه بازگشته و این بار اثری را در گرامی داشت مدافعین حرم تولید و خوانده است که به زودی منتشر خواهد شد.

این تک قطعه که قزاز است موزیک ویدئوی آن نیز تولید شود، «حریم» نام دارد که شعر این اثر از سروده های «علیرضا آذر» است و بهنام صبوحی نیز آهنگسازی آنرا انجام داده است و با صدای غلام کویتی پور و دکلمه محمود سراجی منتشر خواهد شد.

غلام کویتی پور در آستانه انتشار این تک قطعه، در توضیح دلایل تولید و انتشار این اثر گفت : «شهدای مدافع حرم از شهدای دفاع مقدس مظلومترند و با این قطعه خواستم دینم را هر چند کوچک، به ساحت ایثار و مردانگی این عزیزان ادا کنم.»

کویتی پور در ادامه افزود: «این اثر را نه یک گام، که یک همنوایی و همدلی میدانم با ایثارگرانی که با ایمان راسخ دینی و مواج در غیرت انسانی، برای حفظ ارزشهای بشری با هجرت به سوی مبارزه تا محو نمودن کفر و نفاق دست از ستیز نمیکشند.»

گفتنی ست این اثر به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی «دلصدا» و تحت امتیاز موسسه «سراج» به زودی منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1395 - 16:14

دیدگاه‌ها

سه شنبه 30 شهریور 1395 - 10:55

اقای کویتی پور کی گفته مظلوم تر هستن. اینا کجا آون مردان بزرگ کجا برای من مردان جنگ تحمیلی خیلی بالاتر از این مدافعان هستن ملت فراموش کاری نباشیم اونا برای قدرت ،پول ،افتخارسیاسی،بزور،نرفتن ؛مردان جنگ تحمیلی با عشق رفتن روی مین، جلوی دشمن، باعشق اسیر شدن با آون وضع موجود حالا میگی مظلوم تر هستن ؟؟؟بعضی حرفها رو نمیشه گفت .آگه میخوای برای کسایی که بهشون افتخار میکنی کاری انجام بدی موضع‌گیری نکن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود غلام کویتی‌پور تک قطعه «حریم» را برای شهدای مدافع حرم می‌خواند | موسیقی ما