برنامه یاد بعضی نفرات
 
مشکلی با رضا صادقی و گروه ˝مشکی‌پوشان˝ نداشته و ندارم
همکاری پویا نیک‌پور با یک خواننده جدید
موسیقی ما - پویا نیک‌پور نوازنده و آهنگساز موسیقی پاپ درباره تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود این‌گونه توضیح داد: بعد از جدایی از گروه "مشکی پوشان" فعلاً برنامه خاصی برای همکاری با گروه‌های دیگر ندارم اما هم‌اکنون مشغول رسیدگی به تازه‌ترین آلبومم هستم که دوست دارم هرچه زودتر کارهای نهایی آن انجام گرفته و در بازار موسیقی منتشر شود. این آلبوم طی هفته‌های گذشته در مراحل پایانی ضبط قرار گرفته و امیدوارم شرایط به گونه‌ای فراهم شود که به زودی در دسترس دوستداران موسیقی قرار گیرد.

وی ادامه داد: این آلبوم بی‌کلام از جمله آثاری است که با توجه به محتوای آن که در سبک "مدرن جز" است کمتر در سبد شنیداری مخاطبان قرار گرفته است. در این آلبوم ۱۰ قطعه بی‌کلام پیانو در قالب یک تریو با همراهی سازهایی چون کنترباس، درامز و پرکاشن ساخته شده که برای خودم تجربه بسیار خوبی بود که امیدوارم مورد پسند مخاطبان نیز قرار بگیرد.

این آهنگساز درباره فعالیت‌های بعدی خود نیز بیان کرد: در حوزه فعالیت صحنه‌ای همکاری مشترکی را با یک خواننده جدید آغاز کردم که چون هنوز هیچ چیزی قطعی نیست ترجیح می‌دهم فعلاً درباره جزییات این همکاری حرفی نزنم اما به طور حتم این تجربه نیز از جمله فعالیت‌هایی است که گمان می‌کنم با توجه به روحیات مشترکی که با خواننده دارم همکاری خوبی باشد. البته این موضوع دلیلی برای بد بودن تجربه مشترک من با رضا صادقی و گروه "مشکی پوشان" نیست چرا که قطع همکاری من با وی اصلاً به دلیل اختلاف و حاشیه نبود بلکه فقط یک بحث شخصی بود که موجب شد برنامه‌ریزی‌های من برای کارهای دیگر با برنامه‌های گروه تطابق نداشته باشد.

نیک‌پور در پایان تصریح کرد: اتفاقاً در همین همکاری مشترکی که من با خواننده جدید دارم تلاش کردیم آیین‌نامه‌ای را برای خودمان تدوین کنیم که هم بتوانم استقلال کاری داشته باشم و هم برنامه‌های شخصی من با برنامه‌هایی که قرار است با خواننده جدید داشته باشم مشکلی به وجود نیاورد از این رو باز هم تأکید می‌کنم که من هیچ مشکلی با رضا صادقی و گروه "مشکی پوشان" نداشته و ندارم کما اینکه از این به بعد هم هر همکاری و همراهی که لازم باشد در مقام مشاوره و دوستی دریغ نخواهم کرد و دورادور پیگیر فعالیت‌های این مجموعه خواهم بود. 

 
 
 
منبع: 
خبرگزاری مهر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مرداد 1395 - 00:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری پویا نیک‌پور با یک خواننده جدید | موسیقی ما