برنامه یاد بعضی نفرات
 
در مجتمع فرهنگی سیدالشهداء
مراسم رونمایی از موزیک ویدئوی «سپر» با صدای حامد زمانی برگزار شد
موسیقی ما - مراسم رونمایی از نماهنگ «سپر» جدیدترین اثر حامد زمانی عصر دیروز در مجتمع فرهنگی سیدالشهداء در شمال تهران برگزار شد.

به گزارش «موسیقی ما »، مراسم رونمایی از موزیک ویدیوی «سپر» جدیدترین اثر حامد زمانی عصر دیروز در حالی برگزار شد که عوامل و سازندگان این اثر نیز در سالن حاضر بودند. جدیدترین اثر حامد زمانی به نام «سپر» با آهنگسازی و صدای این خواننده و تنظیم امیر جمال فرد و کارگردانی «وحید امینی» تهیه و تولید شده است. شعر این اثر به دو زبان عربی و فارسی سروده شده که شاعر بخش فارسی آن «احمد بابایی» است و «مرتضی آل‌کثیر» نیز بخش عربی آن را سروده است.

این مراسم با حضور خانواده شهید نوروزی و جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم در مجتمع فرهنگی سیدالشهداء برگزار شد و حامد زمانی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «کار سپر و شعر آن که شاهکاری از احمد بابایی است 6 ماه پیش به دست من رسید و همه تلاشم را کردم تا بعد از اثر «هفت‌تیر» بار دیگر دور هم جمع بشویم و درباره شهدای مدافع حرم حرف بزنیم. به خانواده شهید نوروزی و دیگر شهدای مدافع حرم که در جمع ما حاضر هستند ادای احترام می‌کنم.»

این خواننده همچنین افزود: «تا امروز لحظه‌شماری می‌کردم برای رونمایی این کار و خوشحالم که فرصت کافی داشتیم تا به شکل مدنظرم این کار را تولید کنیم. می‌دانم بعد از پخش شدن این اثر باز هم به بنده حملاتی می‌شود اما ما مرید آن امامی هستیم که فرمود جنگ ما جنگ عقیده است. این وظیفه ما است که به کمک مظلوم بیاییم و من این مسیر را ادامه خواهم. من درمورد هیچ دولتی و علیه هیچ دولتی کاری را تولید نمی‌کنم. سوالات زیادی درمورد اتفاقات مهم روز پرسیده می‌شود از جمله اینکه چرا درمورد حادثه منا اثری نخواندید علتش این بود که من دیدم دیگران در این زمینه تولید کرده‌اند و نیاز به این هست که کمی از فضای غم‌انگیز و ناراحت‌کننده این حادثه دردناک فاصله بگیریم و بعد از آن اثری تولید شود که درباره ظلم‌های آل سعود و خیانت‌هایی از جمله حادثه منا تولید هنری صورت بگیرد.»

کارگردان این نماهنگ نیز درباره این اثر گفت: «در 72 ساعت گذشته فقط 5 ساعت خوابیده‌ام تا بتوانم این کار را برسانم. بنده نماینده جمعی هستم که خیلی زحمت کشیده‌اند و اگر این نبود پروژه به پایان نمی‌رسید
 
امینی در ادامه افزود: «ساخت این اثر یک ماه و نیم پیش آغاز شد و از سناریو تا اجرا در طی دو ماه گذشته به انجام رسید. همچنین 5 روز فیلمبرداری این کار طول کشید و تصویربرداری آن در شهرک دفاع مقدس در سطح شهر تهران و دهکده مقاومت انجام شد. سه داستان در این کلیپ روایت می‌شود و حامد زمانی با حضور خود در کنار بازیگران و هنروران همکار تأثیر بسیار مثبتی در ساخت این کار داشت. من به این کار افتخار می‌کنم و خیلی خوشحالم که این اثر را در محضر خانواده شهدای مدافع حرم رونمایی کردیم

زمانی از تاخیرهای پیاپی در انتشار آلبوم خود نیز گفت و اشاره کرد که این اثر به زودی روانه بازار خواهد شد و زمان متولد شدن آن رسیده است.

سخنرانی عوامل این اثر، تشکر و تقدیر از کارگردان این موزیک ویدئو و عکس‌های یادگاری دوستداران حامد زمانی با این خواننده از دیگر بخش های این برنامه بودند.

مجری طرح این موزیک ویدیو گروه فرهنگی، هنری «دلصدا» و سازمان فضای مجازی «سراج» است که پیش از این نیز فعالیت های فراوانی در حوزه موسیقی در کارنامه خود داشته است.

موزیک ویدئوی «سپر» را اینجا ببنید و گزارش تصویری سایت «موسیقی ما» از رونمایی آن را در ادامه مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1395 - 14:35

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 16 شهریور 1395 - 12:53

سلام و درود خدا بر خواننده ی ارزشی جهان اسلام ، جناب حامد زمانی ، تو بهترینی. صدات و کارات ، حرف نداره . نحن صامدون.

سه شنبه 16 شهریور 1395 - 23:28

سپر محشره،واقعا عالی و دشمن شکنه!افتخار میکنیم به آقای زمانی،علمدار موسیقی مبارزه#یازینب

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مراسم رونمایی از موزیک ویدئوی «سپر» با صدای حامد زمانی برگزار شد | موسیقی ما