برنامه یاد بعضی نفرات
 
با سخنرانی مجید سرسنگی و جهانگیر نصری اشرفی
آلبوم شوپه در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران رونمایی شد
موسیقی ما - مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «شوپه» با آهنگسازی و نوازندگی گیتار کلاسیک «علی احمدیان» که توسط اداره کل فرهنگی دانشگاه تهران منتشر شده است، روز پنجشنبه -هشتم مهر ماه-  در باغ‌موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار شد.
 
 در این مراسم که با حضور استادان و علاقه‌مندان موسیقی برگزار شد، دکترمجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران، طی سخنرانی به ضرورت توجه به امور فرهنگی و هنری و فرهنگ سازی دردانشگاه و خصوصا دانشگاه تهران اشاره کرد و سپس بر مسأله ارائه آثار موسیقی هنری و جدی و آثار شناسنامه دار تاکید کرد. مهندس عسگری ، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، نیز درادامه  عنوان کرد: «آلبوم «شوپه» پانزدهمین اثرموسیقایی از آثاردانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه تهران است که توسط این اداره کل منتشر می‌شود. درتولید این پانزده اثر، بیش از دویست نفر از دانشجویان و دانش‌ آموختگان دانشگاه تهران همکاری داشته‌اند.»
 
او همچنین اشاره داشتند اداره کل فرهنگی از طرح‌های دانشگاهیان برای تولید محصولات فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی استقبال می‌کند. سخنران بعدی این مراسم «جهانگیر نصر اشرفی» - پژوهشگر و قوم موسیقی شناس- بود. او با اشاره به استفاده از نغمات موسیقی در این اثر بر ضرورت کار پژوهشی و کارگاهی مستمر در موسیقی قومی تاکید کرد. در پایانِ این مراسم، ارکسترگیتار کلاسیک به رهبری علی احمدیان به اجرای قطعاتی از موسیقی کلاسیک و آثاری از ساخته‌های علی احمدیان پرداخت.
 
«علی احمدیان» دانش‌آموخته دانشگاه تهران بوده و دبیری کانون موسیقی و دبیری انجمن علمی موسیقی دانشجویان دانشگاه تهران را در کارنامه خود دارد.
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1395 - 12:53

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 17 مهر 1395 - 09:06

این آلبوم فوق العاده زیبا و شنیدنی است با ارزوی موفقیت روز افزون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم شوپه در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران رونمایی شد | موسیقی ما