برنامه یاد بعضی نفرات
 
به میزبانی موسسه «سرنا»
از «عقب‌گرد به جلو» اولین تجربه رسمی «بیواره» رونمایی شد
موسیقی ما – مراسم رونمایی از اولین آلبوم گروه «بیواره» به میزبانی موسسه «سرنا» برگزار شد. این آلبوم «پروجریا – عقب‌گرد به جلو» نام دار. در ابتدای این برنامه چند قطعه آلبوم توسط اعضای گروه اجرا شد و سپس آنها پاسخگوی سوالات اهالی رسانه‌ها و افراد حاضر در جلسه بودند. «کاوه عابدین» صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد:« از تک تک اعضای گروه تشکر می‌کنم که صبر داشتند و به شخصه از نتیجه کارمان راضی هستم و امیدوارم مردم هم از این آلبوم حمایت کنند.»

کاوه عابدین در بخش دیگری از برنامه و درباره اجرای زنده در تالار وحدت گفت: «اگر این اجازه را داشتیم و می‌توانستیم در تالار وحدت اجرایی داشته باشیم هم میلی به این کار نداشتم. فضایی که تالار وحدت به یک نوازنده با سبک ما القا می‌کند فضای مناسبی نیست، بحث خوب یا بد بودن سالن نیست اما برای من شخصا این سالن، سالن مناسبی برای نوازندگان درامز و... نیست.»

«امین رفیعی‌نیا» از اعضای این گروه هم گفت: «ناهمگونی قطعه اول نسبت به سایر آهنگ‌ها در آلبوم بر گرفته از تفکر آزاد ما است. ما نخواستیم فکرمان را محدود کنیم و تمام سعی‌مان ساخت تجربه‌های جدید بود، زمان بسیاری باید طی شود تا ما امضای خاص خود را پای کارهایمان داشته باشیم، اما تلاشمان را کردیم.»

«علیرضا ایرانی‌نژاد»، مسئول روابط عمومی موسسه سرنا، هم در بخش دیگری از این برنامه گفت: «خوشحالم که از این نوع موسیقی حمایت و اکنون آیین رونمایی از نخستین آلبوم گروه بیواره را برگزار می‌کنیم. ما شاهد درخشش روزافزون گروه‌های موسیقی هستیم. همچنین من تیغ انتقادم به سمت تهیه کنندگان حوزه موسیقی است که برایشان پر کردن سالن مهمترین دغدغه است و کیفیت کارها اهیمتی ندارد.»

آلبوم گروه بیواره از طریق مراکز معتبر فرهنگی و هنری و همچنین سایت «بیپ تونز» قابل تهیه است.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1395 - 07:45

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از «عقب‌گرد به جلو» اولین تجربه رسمی «بیواره» رونمایی شد | موسیقی ما