برنامه یاد بعضی نفرات
 
با رأی اعضای هر یک از هیات‌ها؛
روسای هیئت مدیره‌های هفت کانون خانه موسیقی مشخص شدند
موسیقی ما - روسای هیئت مدیره هفت کانون تخصصی خانه موسیقی در جلسات اول با رای اعضا مشخص شدند. پس از تعطیلات مرداد ماه خانه جلسات هیئت مدیره جدید کانون‌های تخصصی تشکیل شد که در جلسات اول 7 کانون روسای هیئت مدیره و دیگر سمت‌های کانون‌ها مشخص شدند. 
 
در اولین جلسه هیئت مدیره کانون نوازندگان سنتی «داریوش پیرنیاکان» به عنوان رئیس کانون، «زیدالله طلوعی» به عنوان نایب رئیس و «بهداد بابایی» به عنوان دبیر هیئت مدیره انتخاب شدند.
 
اولین جلسه کانون خوانندگان سنتی هم با حضور اعضای هیئت مدیره این کانون برگزار شد و در آن با رای اعضا «هنگامه اخوان» به عنوان رئیس کانون، «نصرالله ناصح‌پور» نایب رئیس، «قاسم رفعتی» به عنوان سخنگو و «مظفر شفیعی» به عنوان دبیر هیئت مدیره کانون انتخاب شدند. 
 
در کانون پژوهشگران با توجه به یکسان بودن رای دو نفر از اعضا، «محمدرضا فیاض» به عنوان رئیس کانون (به مدت دو سال)، «حمیدرضا عاطفی» به عنوان نایب رئیس (رئیس دو سال دوم) و «بهروز مبصری» به عنوان دبیر جلسات برگزیده شدند.
 
در کانون نوازندگان کلاسیک، «فرزاد دانشمند» به عنوان رئیس کانون، «علی اکبر کردبچه» به عنوان نایب رئیس و «امیرپدرام طاهریان» به عنوان دبیر اجرایی و سخنگوی کانون برگزیده شدند.
 
در کانون آهنگسازان با رای اعضای هیئت مدیره «تقی ضرابی» به عنوان رئیس کانون، «وارطان ساهاکیان» به عنوان نایب رئیس و «علی بکان» به عنوان دبیر و سخنگوی کانون انتخاب شدند.
 
نخستین جلسه هیئت مدیره کانون صدابرداران نیز تشکیل شد و در آن «سوسن بخشایش» به عنوان رئیس کانون، «مهدی سالک اردستانی» به عنوان نایب رئیس و «علیرضا آزادگان» به عنوان سخنگوی کانون برگزیده شدند.
 
در کانون ناشران هم «غلامعلی علمشاهی» به عنوان رئیس کانون، «صدرالدین حسین‌خانی» به عنوان نایب رئیس کانون، «علی عزیزی» به عنوان دبیر کانون و «محسن رجب‌پور» به عنوان سخنگوی کانون انتخاب شدند. 
 
انتخاب رئیس و دیگر سمت‌های کانون‌های خوانندگان کلاسیک، مدرسان و سازندگان ساز به جلسات آینده موکول شد. پس از انتخابات کانون‌ها و مجمع عمومی خانه موسیقی، در مردادماه هیئت مدیره کانونها تعطیلات تابستانی داشتند و از هفته اول شهریور جلسات هیئت مدیره کانون‌های تخصصی آغاز شده است. 
 
جلسات هیئت مدیره کانون‌های ده گانه طبق برنامه‌های اعلام شده در هر ماه برگزار می‌شود و بررسی آئین‌نامه عضویت، بررسی پرونده متقاضیان بیمه و عضویت در دستور کار قرار دارد و در صورت نیاز از متقاضیان آزمون عملی اخذ می‌شود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1395 - 17:56

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روسای هیئت مدیره‌های هفت کانون خانه موسیقی مشخص شدند | موسیقی ما