برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجرای موزیسین ایرانی در ایتالیا
لیلا بازغی در فستیوال بین‌المللی Stringscity می‌نوازد
موسیقی ما - «لیلا بازغی» بانوی موسیقیدان ایرانی دوازدهم آذر ماه (سوم دسامبر) در فستیوال بین‌المللی «شهر سازهای زهی» در فلورانس ایتالیا روی صحنه خواهد رفت. در این اجرا، بازغی به بداهه‌نوازی و اجرای قطعاتی از ساخته‌های خود و دیگر آثار قدما خواهد پرداخت.
 
این فستیوال امسال برای چندمین بار است که در سطح بین‌المللی با حضور سولیست‌ها، آنسامبل‌ها و ارکسترهای متعدد در ایتالیا برگزار شده و بنیادها، نهادها و مراکز مختلف دانشگاهی و موسیقایی از برگزارکنندگان این فستیوال هستند.
 
«لیلا بازغی» فارغ‌التحصیل هنرستان دختران، هنرستان عالی موسیقی و دانشگاه هنر تهران در مقطع کارشناسی ارشد نوازندگی تار و نیز فارغ‌التحصیل اتنوموزیکولوژی از دانشگاه فلورانس است. این بانوی هنرمند ایرانی در زمینه ساز تار نزد استادانی چون حسین علیزاده، داریوش طلایی، هوشنگ ظریف، محمدرضا لطفی، محسن نفر، بهروز همتی و... تعلیم دیده است. او همچنین دوره‌های رهبری ارکستر را در ایتالیا گذرانده و در کارنامه هنری خود رهبری ارکسترهای متعددی از جمله ارکستر فلورانس را نیز دارد.
 
بازغی در حال حاضر دانشجوی ترم پایانی کارشناسی ارشد نوازندگی هورن در کنسرواتوار فلورانس و نیز نوازنده‌ اول هورن در ارکستر «فلورنس سینفونیئتا» ست و در کنسرت‌های متعددی در سراسر اروپا به عنوان نوازنده هورن شرکت داشته است.
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 - 00:54

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود لیلا بازغی در فستیوال بین‌المللی Stringscity می‌نوازد | موسیقی ما