برنامه یاد بعضی نفرات
 
به مدت دو روز در فرهنگسرای ارسباران
دوئت آنیا لخنر و فرانسوا کوتوریه برگزار می‌‌شود
موسیقی ما - دوئت ویولنسل و پیانو با حضور «آنیا لخنر» نوازنده‌ی مشهور آلمانی و و «فرانسوا کوتوریه» آهنگساز صاحب سبک و پیانیست فرانسوی با اجرای آثاری از گورجیف، مومپو، کومیتاس و کوتوریه، در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.
 
 این اجرا با حضورِ این دو نوازنده و با همکاری مستمر این دو در قالب کوارتت تارکوفسکی باز می‌گردد. در پروژه جدید این دو در قالب دونوازی های کلاسیک به اوج خود رسیده‌است. برنامه ای که این دو نزدیک به دو سال است که به اجرای آن می‌پردزاند، شامل آثاری از هنرمندان بزرگ اما کمتر شنیده شده‌ای چون گئورگ گورجیف (یونان)، فدریکو مومپو (اسپانیا) و کومیتاس وارتابد (ارمنستان) همچنین از ساخته خود فرانسوا کوتوریه است. این دو با تنظیم‌های مجدد آثار این آهنگسازان تاثیرگذار، افزودن  برچاشنی بداهه نوازی و وام گیری از مکتب امپرسیونیسم، آلبوم “Moderato Cantabile”  و به دنبال آن اجراهای زنده، آن را به علاقه‌مندان موسیقی کلاسیک ارائه خواهند داد.اجرای پیش رو در تهران، نخستین تجربه در اجرای زنده آثار این آهنگسازان در ایران است.
 
این اجرا در روزهای 26 و 27 آذرماه ساعت  20:30 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1395 - 13:18

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دوئت آنیا لخنر و فرانسوا کوتوریه برگزار می‌‌شود | موسیقی ما