برنامه یاد بعضی نفرات
 
در هفتمین دور این همایش صورت می‌گیرد
تجلیل از «حسین علیزاده» در شب نشان ملی نیما
موسیقی ما - هفتمین «شب نشان ملی نیما» هم‌زمان با سال‌روز درگذشت این شاعر در نوشهر در حالی برگزار می‌شود که قرار است استاد «حسین علیزاده» آهنگساز و نوازنده برجسته تار در این مراسم تجلیل شود. محمود دولت آبادی، خسرو سینایی، شمس لنگرودی و هادی مرزبان از دیگر کسانی هستند که مورد تجلیل قرار می‌‌گیرند.
 
در هفتمین شب نشان ملی نیما، هنرمندان تئاتر، موسیقی، شعر، فیلمسازی و هنرهای تجسمی حضور می‌یابند و آثار ممتاز هنرمندان در حوزه‌های مختلف ارائه و از بزرگان و مفاخر بزرگ کشور در رشته‌های موسیقی، هنر، سینما و تئاتر تجلیل می‌شود.
 
هفتمین آئین ملی شب نشان نیما عصر روز پنج‌شنبه 16 دی‌ماه هم‌زمان با سال‌روز وفات این شاعر پرآوازه و نوگرا در محل سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران واقع در نوشهر برگزار می‌شود. «شب نشان ملی نیما» بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی مازندران و نوشهر است که از سوی مؤسسه مردم‌نهاد برگزار می‌شود و شهرداری و شورای شهر نوشهر و سایر دستگاه‌های اداری شهرستان نوشهر نیز در این رویداد حضور دارند.
 
سال گذشته، «شهرام ناظری» به عنوان یکی از میهمانان ویژه در ششمین همایش ملی شب نشان نیما حضور یافته بود و مورد تجلیل قرار گرفت. در این همایش ملی دو اثر موسیقیایی از شهرام ناظری پخش شد که با استقبال بسیار گرم و پرشور حاضران روبه‌رو شد و در نهایت این اسطوره آواز برای تجلیل به روی صحنه رفت. او در این خصوص می‌گوید: «برنامه‌های مختلفی برای نیما یوشیج در جاهای مختلف از جمله زادگاه نیما، روستای یوش برگزار کردیم و اکنون که این همایش ملی با نام «شب نشان نیما» که در نوشهر برگزار می‌شود، جای تحسین و خوشحالی دارد. فضای همایش ملی شب نشان نیما من را بر آن داشت تا یک کنسرت با اشعار نیمایی در نوشهر برگزار کنم و قول برگزاری کنسرت را از همین فضای شب نشان نیما به مردم نوشهر می‌دهم.»
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1395 - 12:08

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تجلیل از «حسین علیزاده» در شب نشان ملی نیما | موسیقی ما