برنامه یاد بعضی نفرات
 
قول خواننده پاپ به دوستدارانش در اجرای جشنواره موسیقی فجر؛
فرزاد فرزین: آلبوم شانزلیزه سال آینده منتشر می‌شود
موسیقی ما - فرزاد فرزین در شب دوم سی‌و‌دومین جشنواره موسیقی فجر به همراه اعضای ارکسترش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت و به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش «موسیقی ما»، فرزاد فرزین با قطعه «آره آره» روی صحنه آمد و پس از سلام و احوالپرسی و خوش‌آمدگویی به حضار، قطعه «شش» را اجرا کرد و در ابتدای این کنسرت رو به حاضرین گفت: «امشب مفتخرم که در قالب جشنواره موسیقی فجر میزبان شما باشم و خوشحالم که قرار است بار دیگر در کنار هم شب ویژه و پرانرژی‌ای داشته باشیم.» فرزین در ادامه با اجرای قطعات «نگرانتم» و «تو فکرتم» و «ای وای دلم» گفت: «امیدوارم که هیچ‌وقت نگران کسی نباشید و همیشه حالتان خوب باشد.»

فرزین در ادامه با اجرای قطعه «عذابم نده» درباره آلبوم جدید خود توضیح داد: «چند باری از سوی من درباره آلبوم شانزلیزه صحبت شده ولی قطعاً این بار با قاطعیت به شما می‌گویم که این آلبوم سال آینده و در بهترین زمان ممکن روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.»

اجرای قطعاتی از آلبوم «شخصی» و «شانس» از دیگر بخش‌های این کنسرت بود و در اواسط این اجرا نیز اعضای ارکستر فرزین، با اجرای قطعه‌ای بی‌کلام شور و حال خاصی به حاضرین در سالن دادند. فرزین در بخش دیگری از صحبت‌هایش با معرفی «علیرضا طلیسچی» که در سالن حضور داشت، از این خواننده به عنوان خواننده‌ای قوی و خوش‌صدا نام برد.

اجرای قطعه «بچه» از بخش‌های پرطرفدار کنسرت فرزین در دومین شب از جشنواره موسیقی فجر بود و فرزادد فرزین پس از آن دکتر محمدرضا چراغعلی، مجید عبدی، محمد حاتم‌پور و کیوان ملک‌مطیعی را به عنوان میهمانان کنسرت معرفی کرد. اجرای قطعه پرطرفدار «ماه عسل» پرطرفدارترین بخش از کنسرت فرزاد فرزین بود. این کنسرت با قطعه «با تو» به اتمام رسید و جزو معدود اجراهایی بود که فرزاد فرزین در آن کمتر سخن گفت و بیشتر به اجرای قطعات پرداخت.

یاشار خسروی، مهرداد معافی، احمد امین‌پور، سینا پرتوی، جمال چلبیانی، محمد شاکر و احسان امیدی اعضای ارکستر فرزاد فرزین را در این کنسرت تشکیل می‌دادند که مهران خلیلی نیز رهبری این ارکستر را بر عهده داشت.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 - 23:38

دیدگاه‌ها

یکشنبه 26 دی 1395 - 09:30

خوشگل ... خوش صداات

یکشنبه 26 دی 1395 - 12:00

فرزاد فوق العادست ?❤

یکشنبه 26 دی 1395 - 13:52

فرزاد فرزین کارش درسته

یکشنبه 26 دی 1395 - 16:30

عاشقتم داداش فرزااااااااد سلطان موسیقی پاپ ..دمت گرم

دوشنبه 27 دی 1395 - 11:22

تک ستاره پاپ دنیا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرزاد فرزین: آلبوم شانزلیزه سال آینده منتشر می‌شود | موسیقی ما