برنامه یاد بعضی نفرات
 
بلیت‌های کنسرت گروه ژیوار تمام شد
ژیوار شیخ‌الاسلامی: این کنسرت را به خانم ارفع اطرایی تقدیم می‌کنیم
موسیقی ما - در حالی تمامی بلیت‌های کنسرت گروه «ژیوار» به سرپرستی «ژیوار شیخ‌الاسلامی» در جشنواره سی و دوم فجر به فروش رسید که سرپرست این گروه در نظر دارد تمامی عواید این کنسرت را به «ارفع اطرایی» -نوازنده برجسته‌ای که هم‌اکنون در بستر بیماری است- اختصاص دهد.
 
«ژیوار شیخ‌الاسلامی» در این خصوص می‌گوید: «خانم ارفع عطرایی از همان ابتدا در کنسرت‌‌های ما حضور داشتند و همیشه حامی این گروه بودند. اما از آنجا که این بار به دلیل بیماری که مدتی است به آن دچار شده‌اند، نمی‌توانند به اجرای ما بیایند،‌ این کنسرت را به ایشان تقدیم می‌کنیم تا جای خالی‌شان کمتر احساس شود.»
 
گروه موسیقی ژیوار برای اولین بار در تالار فرهنگ تهران و اولین اجرای موسیقی بانوان را در شهر سنندج و سقز به روی صحنه برد. ژیوار در بسیاری از جشنواره‌های فجر و گل یاس شرکت داشته است. این گروه در کشورهای اروپایی و چندین فستیوال در کردستان عراق و فستیوال اولیکن مکزیک اجرای برنامه و به عنوان گروه منتخب تقدیر و تجلیل شده است. این گروه با داوود آزاد در بزرگداشت استاد حسن کسایی در فرهنگسرای ارسباران همکاری داشته است. در تیر ماه 1395 ژیوار شیخ‌الاسلامی به عنوان یکی از پنج زن موسیقی نواحی ایران در کشور روسیه در دانشگاه چایکوفسکی اجرای برنامه داشته است. گروه موسیقی «ژیوار» از جمله گروه‌های فعال موسیقی بانوان است که هر سال هم زمان با برگزاری جشنواره موسیقی فجر، حضور فعالی دارد.
 
گروه «ژیوار» غیر از فعالیت‌هایی که در عرصه اجرای موسیقی‌های فولکلوریک منطقه کردستان دارد، چندی است که از بهمن بهمرام به عنوان آهنگساز دعوت کرده تا در تولید کارهایش حضور پیدا کند. بر این اساس این گروه در کنسرت پیش‌رو هم قطعات کردی و هم قطعات فارسی از ساخته‌های بهمن بهمرام را اجرا خواهد کرد.
 
در این گروه بهمن بهمرام (آهنگساز و تنظیم‌کننده)،‌ گلاله شیخ‌الاسلامی (آواز)، مهناز کاشانی (قیچک آلتو)،‌زهرا نادری (ئاسو) (دف، دایره، دهل، بندیر)، مهزاد خردمند (کمانچه)،‌ پرستو مرادی (تار)،‌ سحرالسادات میرهاشمی روند (قانون)، تینا سادات لاجوردیان (نوازنده عود) و آتوسا افشاری (نوازنده تنبک) حضور دارند.
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 - 16:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ژیوار شیخ‌الاسلامی: این کنسرت را به خانم ارفع اطرایی تقدیم می‌کنیم | موسیقی ما