برنامه یاد بعضی نفرات
 
برگزاری 4 سانس کنسرت دیگر در تهران توسط این هنرمند؛
محمد علیزاده آلبوم جدید را در حضور پدر و مادرش اجرا کرد
موسیقی ما - محمد علیزاده که به تازگی آلبوم جدید خود با عنوان «گفتم نرو» را روانه بازار کرده و در جشنواره موسیقی فجر آن را به اجرا درآورده بود، 4 سانس دیگر با اجرای قطعات این آلبوم در تهران روی صحنه رفت و با این برنامه تعداد اجراهای سال جاری‌اش در تهران را به 46 رساند.
 
این هنرمند 11 و 12 بهمن 1395 به همت موسسه «ایران‌گام» به مدیریت «صدرالدین حسین‌خانی» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران همراه با ارکسترش به رهبری «امیرحسین اویسی» هنرنمایی کرد.
 
این بار نیز علیزاده در کنسرت خود میهمان چهره‌های مختلفی بود که هرمز شجاعی‌مهر (مجری سرشناس تلویزیون و مدیر مسئول مجله خانواده سبز)، علیرضا نادعلی (تهیه‌کننده و برنامه‌گذار)، میلاد ترابی (مدیر تولید آلبوم «گفتم نرو»)، مهرزاد امیرخانی (ترانه‌سرای بیشتر قطعات آلبوم «گفتم نرو»)، مهرداد نصرتی (آهنگساز و خواننده)، پیام صالحی (خواننده گروه آریان)، امیر محمد متقیان (مجری و بازیگر تلویزیون) و... از آن جمله بودند. همچنین محمد علیزاده در این کنسرت از پدر و مادرش -که در همه اجراها از آن‌ها قدردانی می‌کند- میزبانی کرد.
 
«چهل درجه»، «برادر»، «برگرد»، «گاهی بخند»، «عشقم این روزا»، «کجا میری»، «بی‌معرفت»، «فکرشم نکن»، «بی‌حوصله»، «خیلی خوشحالم»، «همینه که هست»، «بیمارم»، «احساس» و «جز تو» از جمله قطعات اجرا شده در این کنسرت بودند.
 
امیرحسین اویسی (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد)، علی‌ شهبازی (نوازنده گیتار الکتریک)، اشکان موسوی (سولیست ویولن)، بهمن میرزازاده (نوازنده بوزوکی و گیتار)، محمد شعبانی (نوازنده پرکاشن)، اشکان صدیق‌آذر (نوازنده لانچ‌پد)، ایمان ذاکری (نوازنده درامز)، علی‌ پورنگهبان (نوازنده گیتار بیس) و داوود اریکه (نوازنده ساکسفون) اعضای ارکستر محمد علیزاده بودند که در بخشی با عنوان «شو تایم» پس از تک‌نوازی معرفی شدند.
 
محمد علیزاده پیش از این و بعد از انتشار آلبوم جدیدش، 6 سانس در قالب جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در سالن همایش‌های برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به اجرا پرداخته بود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 - 14:42

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 17 بهمن 1395 - 10:35

این همه سال صبر و میگفتن البوم خیلی قوی این چی بود اخه
بعد این همه 8 تا ترک ؟؟ نهایت دوتاش خوب بود
شعر های مهرزاد واقعا ساده هستند و به درد علیزاده نمیخورد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد علیزاده آلبوم جدید را در حضور پدر و مادرش اجرا کرد | موسیقی ما