برنامه یاد بعضی نفرات
 
23 اسفند در برج میلاد
کنسرت علی زندوکیلی با اجرای قطعات آلبوم «رویای بی‌تکرار» برگزار می‌شود
موسیقی‌ما - خواننده ایرانی – تلفیقی موسیقی کشور پس از انتشار آلبوم جدیدش، نخستین اجرای زنده خود با رپرتوار جدید را روی صحنه می‌برد.

به گزارش «موسیقی ما»، علی زندوکیلی که به تازگی آلبوم جدید خود «رویای بی‌تکرار» را روانه بازار موسیقی کشور کرده است، در جدیدترین اجرای زنده خود با اجرای قطعات این آلبوم در تاریخ 23 اسفند و در برج میلاد پذیرای دوستدارانش خواهد بود.

محمود شبیری (مدیربرنامه‌های علی زندوکیلی) در این باره در گفتگو با سایت «موسیقی ما» گفت: «قرار بود در کنسرت قبلی بخش اعظمی از اجرا را به آلبوم جدید اختصاص دهیم ولی متاسفانه موفق به انتشار آلبوم در تاریخ مقرر نشدیم. با این اوصاف باز هم حدود 4 قطعه از آلبوم را در حالی که به صورت رسمی منتشر نشده بود، در سالن اجرا کردیم. ولی در اجرای پیش رو تصمیم داریم که با رپتواری متفاوت و اجرای آثار جدید به دیدار دوستداران همیشه محترم علی زندوکیلی برویم و این اجرا قطعا تفاوت های زیادی با کنسرت قبلی خواهد داشت.»

گفتنی‌ست جدیدترین آلبوم علی زندوکیلی در 12 قطعه به نام های: آتش در آب، بی تابانه، لالایی، رویای بی تکرار، جدایی، لحظه شیرین، نمی آیی، جانانه، آه سرد، عطر خاطره، آهسته آهسته، نجوای چوپان منتشر شده است که ترانه های آنرا افشین مقدم، حسین غیاثی، پرستو حراجی اصل، داوود غلامی و فراز حلمی سروده اند. در بخش آهنگسازی و تنظیم این آلبوم نیز علاوه بر خود علی زندوکیلی و گروه زند، هنرمندانی چون علیرضا افکاری، محمد زندوکیلی، فراز حلمی، یاشار یاری و سعید زمانی همکاری داشته اند.

سینا و سحاب علم، رامتین اتابکی، شایان ریاحی، افشین بابایی و امید غفاریان خرم نیز نوازندگانی هستند که در این آلبوم ساز زده اند.

این کنسرت به همت موسسه «رنگین کمان هنر جوان» و به تهیه کنندگی «سپهر صاحبی» برگزار خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1395 - 08:55

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت علی زندوکیلی با اجرای قطعات آلبوم «رویای بی‌تکرار» برگزار می‌شود | موسیقی ما