برنامه یاد بعضی نفرات
 
با سروده‌های مولانا و شعرای معاصر
آلبوم «خدا همینجاست» با صدای «ساسان پاشایی‌فر» و دکلمه «امیر غفارمنش» منتشر شد
موسیقی ما – آلبوم «خدا همینجاست» با صدای «ساسان پاشایی‌فر» و تهیه‌کنندگی «حمیدرضا علی‌نژاد» منتشر شد. این مجموعه از سوی شرکت پخش «دنیای هنر» در بازار توزیع شده است. این آلبوم به گفته دست‌اندرکارانش فضایی معنوی دارد شامل یازده قطعه است. «علی پناهی» و «علی مدی‌نژاد» شاعران این آلبوم هستند و سایر اشعار از سروده‌های «مولانا» است. آهنگسازی تمامی قطعات توسط ساسان پاشایی‌فر انجام شده و «عباس قره‌داغی» در بخش تنظیم آثار آلبوم «خدا همینجاست» حضور دارد. «معراج میرزایی» هم میکس و مسترینگ تمامی قطعات آلبوم را انجام داده است. «امیر غفارمنش»، بازیگر سینما و تلویزیون، هم در قطعه خدا همینجاست بخش‌هایی از شعر را دکلمه کرده است.

ساسان پاشایی‌فر در آلبوم خدا همینجاست علاوه بر اجرای اشعار معروف مولانا نظیر «من نه منم»، «آمده‌ام که سر نهم»، «حیلت رها کن» و «سر بنه به بالین» کارهای عاشقانه و همچنین قطعاتی در فضای موسیقی هاوس هم خوانده است. از سوی دیگر او برنامه‌ریزی‌هایی برای کنسرت انجام داده و اجرا در تئاتر «پری» یکی از جدیدترین تجربیات هنری این خواننده جوان محسوب می‌شود.

در ادامه می‌توانید ضمن دانلود قطعه «من نه منم» از این مجموعه، تیزر آلبوم خدا همینجاست با صدای ساسان پاشایی‌فر را ببینید و دانلود کنید: 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 - 03:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «خدا همینجاست» با صدای «ساسان پاشایی‌فر» و دکلمه «امیر غفارمنش» منتشر شد | موسیقی ما