برنامه یاد بعضی نفرات
 
برنامه‌ای که «افشین یداللهی» نتوانست در آن حضور پیدا کند؛
برگزاری فستیوال موسیقی ایران و ارمنستان در نوروز
موسیقی ما - فستیوال فرهنگی-موسیقایی ایران و ارمنستان به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان و با همکاری این کشور، نوروز سال 1396 در شهر ایروان برگزار خواهد شد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، این برنامه که بخشی از هفته فرهنگی و اقتصادی ایران و ارمنستان محسوب می‌شود، قرار است پنجم فروردین 1396 در سالن 1400 نفره‌ی اپرای ارمنستان برگزار شود. برنامه با اجرای «عباس سجادی» مدیرعامل فرهنگسرای نیاوران آغاز خواهد شد و در ادامه «داوود حیدری» و «پوریا حیدری» به عنوان مجریان اصلی روی صحنه حضور خواهند یافت. سپس «عبدالجبار کاکایی» به شعرخوانی می‌پردازد و پس از آن یک اجرای موسیقی اصیل ارمنی توسط گروهی 6 نفره به سرپرستی «لئون طوانیان» انجام خواهد شد. اجرای استندآپ کمدی توسط «صابر قدیمی» شاعر طنزپرداز، بخش بعدی این برنامه خواهد بود و پس از آن گروه موسیقی پاپ «معینو» برای اجرا روی صحنه حاضر خواهد شد.
 
«معین سجادی» خواننده و سرپرست گروه «معینو» درباره اجرای این گروه به «موسیقی ما» گفت: «این ارکستر به سرپرستی و خوانندگی من به اجرای برنامه خواهد پرداخت و جالب آن‌که اعضای آن، از موزیسین‌های سرشناس و تنظیم‌کننده‌های مطرح موسیقی پاپ کشور هستند. چهره‌هایی چون پوریا حیدری، مهیار رضوان، سعید شمس، سعید زمانی وسام میرزایی در ارکستر «معینو» با من همراهی خواهند کرد. همچنین چند نفر از نوازندگان شناخته شده‌ی کشور ارمنستان برای سازهای پرکاشن، گیتار بیس، درامز، دودوک و بالابان که هر کدام در ساز خود بهترینِ کشورشان هستند در این ارکستر حضور خواهند داشت و آرمن آساطوریان که نوازنده‌ای ایرانی-ارمنی است و در حال حاضر ساکن ارمنستان است هم در این اجرا در کنار ما خواهد بود.»
 
پس از اجرای گروه «معینو»، «واراند» یکی از شعرای مطرح ایرانی-ارمنی شعرخوانی خواهد کرد و سپس گروه موسیقی سنتی «همراز» به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
 
برخی از چهره‌های سرشناس سینما و ورزش از دیگر میهمانان ویژه این برنامه خواهند بود.
 
برنامه مشابه دیگری نیز در تاریخ 7 و 9 فروردین در سالن باباجانیان اجرا خواهد شد که شامل اجرای «معین سجادی» با همراهی پیانو، گروه موسیقی اقوام «روناک» و گروه فولکلوریک راک «خیزش» خواهد بود. «سعید توکلی» مجری صداوسیما در کنار «داوود حیدری» اجرای این برنامه را بر عهده خواهد داشت.
 
به گفته برگزارکنندگان این فستیوال، قرار بود زنده‌یاد «افشین یداللهی» هم در روز 5 فروردین در این برنامه حضور داشته و به شعرخوانی بپردازد که متأسفانه اجل مهلت انجام این کار را نداد و بخشی از این برنامه، یادواره‌ای برای این شاعر فقید خواهد بود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اسفند 1395 - 02:20

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برگزاری فستیوال موسیقی ایران و ارمنستان در نوروز | موسیقی ما