برنامه یاد بعضی نفرات
 
7 و 8 اردیبهشت با هنرنمایی مسعود یکتا، مزدا انصاری و نگین سریر
کنسرت «به همین سادگی» در رشت اجرا می‌شود
موسیقی ما - کنسرت «به همین سادگی» -‌بازخوانی آثار بزرگان موسیقی ایران- با هم‌نوازی پیانو، فلوت و آواز با خوانندگی «مسعود یکتا» و نوازندگی نگین سریر، مزدا انصاری و نیلوفر ابراهیمی، 7 و 8 اردیبهشت ماه در رشت برگزار می‌شود.
 
فضای موسیقی حاکم بر این کنسرت گروه «بی‌حصار»، فضای موسیقی ایرانی است و به بازخوانی آثار اساتید ایرانی از جمله روح‌الله خالقی و همایون خرم، علی تجویدی، جواد لشگری پرداخته خواهد شد. کنسرت در دو بخش و به صورت هم‌نوازی اجرا می‌شود و بخش دوم نیز به صورت هم‌نوازی پیانو با اجرای نگین سریر و آواز «مسعود یکتا» است.
 
«مزدا انصاری» پیش از این درباره این کنسرت گفته: «امروز جامعه موسیقی بیشتر دنبال معیشت است تا حس و حال هنری و اگر بخواهیم روراست باشیم باید بگویم جایگاه موسیقی مشخص نیست، اما در این اجرا برخلاف دیگر اجراها نه باز تنظیمی صورت گرفته نه بازخوانی بلکه تمامی قطعات عیناً مانند نسخه اصلی‌شان به همان سادگی اجرا خواهند شد.»
 
گروه «بی‌حصار» روز22  اردیبهشت نیز یک اجرا در موسسه محک دارد و پس از آن رپرتوار دیگری در ادامه‌ی پروژه «به همان سادگی» که به بازخوانی آثار قدمای موسیقی اختصاص دارد، آماده خواهد کرد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 14:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «به همین سادگی» در رشت اجرا می‌شود | موسیقی ما