برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای دومین بار
«کیهان کلهر» در رشت نواخت
موسیقی ما - کنسرت «پردگیان باغ سکوت» با نوای کمانچه «کیهان کلهر» پنج‌شنبه و جمعه گذشته در رشت برگزار و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. او دی ماه سال گذشته در این شهر نواخته بود و قرار است بعد از این در شهرهای کاشان، شیراز، تهران، یزد و اصفهان به اجرای برنامه بپردازد.
 
در این اجرا که در مجتمع فرهنگی-هنری خاتم‌الانبیاء (ص) رشت برگزار شد، به روال دیگر کنسرت‌ها، «کیهان کلهر» به عنوان سرپرست و نوازنده‌ی کمانچه حضور داشت و «نوید افقه» تنبک، «علی بهرامی‌فر» سنتور و «هادی آذرپیرا» تار نواختند و  چهار قطعه با عناوین سرمست، پریشانی، تصنیف محلی و طرقه را به اجرا درآوردند.
 
او در ادامه‌ی کنسرت‌های خود 3 ارديبهشت در شيراز، 5 ارديبهشت در اصفهان و 6 اردیبهشت در یزد روی صحنه خواهد رفت. کیهان کلهر «پردگیان باغ سکوت» را در همراهی با نوید افقه (تنبک)، هادی آذرپیرا (تار)، و علی بهرامی‌فرد (سنتور) روی صحنه خواهد برد. این کنسرت‌ها، آخرین اجراهای این کنسرت در ایران خواهد بود که بلیت‌فروشی‌اش به زودی آغاز می‌شود.
 
پیش از این کنسرت‌های متعددی از «پردگیان باغ سکوت» در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه رفته بود.  این تور در ادامه تور دور ایران است که کلهر از اردیبهشت‌ماه سال گذشته آغاز کرده است. این هنرمند همچنین با هدف ترویج موسیقی سنتی و اصیل ایرانی و حمایت از علاقه‌مندان به موسیقی در مناطق محروم ایران، در چند شهر کنسرت‌های رایگان برگزار کرد.
 
او پیش از این درباره‌ی این برنامه گفته بود: ««پردگیان باغ سکوت» تا کنون در ۵۶ شهر ایران اجرا شده و من باید از مردم هنردوست ایران، به استقبال گرم ایرانیان از هنر فاخر ایرانی تقدیر کنم.  حضور بین مردم ایران مایه مسرت است.»
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 11:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کیهان کلهر» در رشت نواخت | موسیقی ما