برنامه یاد بعضی نفرات
 
در دومین فستیوال هنر معاصر
فیروزه نوائی روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - «فیروزه نوایی» امروز در فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران به اجرای برنامه در سه قسمت خواهد پرداخت. او در بخش اول به همراه «فرزین طهرانیان» - نوازنده‌ی گیتار- قطعه‌ای از شروین عباسی به نام «وید»را به همراه  سوناتی برای فلوت و گیتار از مهران روحانی اجرا می‌کند، در بخش دوم نیز به همراه پیانوی «نیلوفر بدرکوهی» اثر «بالاد» ساخته‌ی «محمد سعید شریفیان»، «سونات» اثر محمدرضا تفضلی و «رویا» اثر حسین علیزاده را اجرا می‌کند.
 
در بخش سوم تعدادی از نوازندگان کر فلوت تهران قطعه‌ای از «رضا ناژفر» را به همراه اثری از پرویز داوودی اجرا می‌‌کنند. فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران (Tehran International Contemporary Music Festival) یک رویداد فرهنگی و هنری مستقل و خصوصی است که به عنوان اولین فستیوال ملی و بین‌المللی در حوزه موسیقی معاصر، با حمایت و همکاری نهادها و انجمن‌های فرهنگی و هنری به‌صورت سالانه برگزار می‌شود.
 
«فیروزه نوایی» اولین بانوی فلوتیست ایران است که با عنوان نوازنده‌ی «فلوت اول» با ارکستر سمفونیک تهران همکاری کرد و به استخدام آن درآمد. نوایی سال‌ها ایران نبود، اما سال ۹۲ دوباره به کشور بازگشت و اجراهایی را انجام داد. او در این مدت، مسترکلاس‌هایی را هم برای علاقه‌مندان این ساز برگزار کرده و هم‌اکنون «گروه کُر فلوت» را تشکیل داده است.
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 - 08:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فیروزه نوائی روی صحنه می‌رود | موسیقی ما