برنامه یاد بعضی نفرات
 
به پاس انجام خدمات فرهنگی به تاریخ و فرهنگ ایران و ارمنستان
«رازمیک اوحانیان» نشان برجسته هنری ارمنستان را دریافت کرد
موسیقی ما- «رازمیک اوحانیان» - رهبر کر ارکستر سمفونیک تهران- به پاس انجام خدمات فرهنگی به تاریخ و فرهنگ ایران و ارمنستان، هفته گذشته نشان برجسته هنری ارمنستان بنام موسس خرناتسی فیلسوف و تاریخ شناس ارمنی را از طرف «سرژ سرکیسیان» -رئیس جمهور این کشور- دریافت کرد.

این نشان به پاس انجام خدمات برجسته فرهنگی و هنری در عرصه موسیقی به ویژه جمع آوری آواهای ملی ایرانی و ارمنی، اجراهای متعدد، شناساندن فرهنگ دو کشور در عرصه های جهانی و بین المللی، تنظیم های ماندگار در عرصه موسیقی دو کشور به این استاد ایرانی اعطا شده است. در همین راستا، مدیرکل دفتر موسیقی به او تبریک گفت و برای او نوشت: « دریافت نشان برجستۀ هنری ارمنستان، توسط جناب عالی، می تواند به منزلۀ ادای احترام به بخشی از قدر هنری و نگاه فرهنگی شما باشد. تداوم حضور موفق و موثرتان در این گستره را توأم با سلامتی و سربلندی، از درگاه پروردگار بزرگ خواهانم.»

اوحنیان از موسیقیدانان و رهبران برجسته موسیقی ایرانی است که به خاطر انجام فعالیت های هنری در عرصه موسیقی همواره در جشنواره های داخلی و بین المللی حائز مدال های فراوانی شده است. وی در سال 94 نشان درجه یک هنری را از دست رئیس جمهور کشورمان دریافت کرد و داور و دارنده مدال طلا از فستیوال موسیقی ارمنستان (3 دوره) و داور جشنواره بین المللی موسیقی فجر (8 دوره) است.
 
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 - 19:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رازمیک اوحانیان» نشان برجسته هنری ارمنستان را دریافت کرد | موسیقی ما