برنامه یاد بعضی نفرات
 
به کارگردانی رضا موسوی و آهنگسازی پیمان خازنی
پرفورمنس تار و دیوار برگزار می‌شود
موسیقی ما - پرفورمنس «تار و دیوار» به کارگردانی رضا موسوی و آهنگسازی پیمان خازنی ۲۳ تیرماه امسال در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود.
 
خازنی درباره این پرفورمنس توضیح داده است: «تار و دیوار یک برخورد استعاری است با جهان پیرامونمان و اعتراضی به محدودیت‌ها و مصنوعیت‌هایی که ما برای هنر خود به وجود می‌آوریم. در واقع «تار و دیوار» ادامه نگاه من به مفهوم آزادی در خلق اثر هنری است. سال‌ها است که امکان و پیشنهادات متفاوتی را برای روی صحنه بردن آثارم داشته‌ام؛ ولی ترجیح دادم آن‌قدر مقاومت کنم تا آثارم آن‌گونه که می‌پسندم اجرا شود. حالا فرصت آن رسیده تا بتوانم یک اتفاق درخور را رقم بزنم. آلبوم «همهمه کاشی‌ها» اثری است که امکان بسط و گسترش را به من می‌دهد و این به خودی خود جرقه‌ای شد که من به سمت فرم اجرایی مورد علاقه‌ام یعنی پرفورمنس بروم. البته ایده‌های درخشان رضا موسوی من را بیشتر تشویق کرد تا بتوانم به مفهوم مورد نظرم در خصوص آن چه اجرا محسوب می‌شود نزدیک شوم.»
 
رضا موسوی (کارگردان)، نگین شکیبا، ساناز رئیسی و علی کوزه‌گر (گروه کارگردانی)، هلیا محمدولی (نوازنده ویولن)، کوروش کشاورز (نوازنده ویولن‌سل)، ارغوان منتظری (نوازنده فلوت)، پریسا دلفانی (نوازنده سوپرانو)، امیرحسین محمدخانی (نوازنده ابوا)، پیام سوری (نوازنده پیانو)، شایان یزدی‌زاده (نوازنده سازهای کوبه‌ای)، پیمان خازنی (نوازنده تار)، سیاوش عبدی (نوازنده آکوستیک افکت)، آستیاژ ضیایی (دستیار آهنگساز)، محمود توسلیان (مشاور رسانه‌ای)، فرزام شکاری (مدیر اجرایی) و جاوید علی پور (عکس و فیلم) گروه اجرایی این برنامه را تشکیل می‌دهند.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 - 12:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پرفورمنس تار و دیوار برگزار می‌شود | موسیقی ما