برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار آلبومی با صدای «بلبل گیلان» و تنظیم «مجید درخشانی»
ناصر مسعودی «حالا چرا» را به بازار فرستاد
موسیقی ما - تازه‌ترین اثر «ناصر مسعودی» مشهور به بلبل گیلان با تنظیم «مجید درخشانی» و با عنوان «حالا چرا»، از سوی مؤسسه فرهنگی هنری «پرده هنر موسیقی» منتشر شد.
 
این اثر دارای پنج قطعه به نام‌های «حالا چرا»، «مرغ دل»، «آواز اصفهان»، «عاشق شده‌ام» و «دریا (گیلکی)» است که در ژانر موسیقی سنتی ساخته و پرداخته شده و «ناصر مسعودی» پیشکسوت و خواننده سرشناس گیلانی، قطعات آن را اجرا کرده است.
 
قطعات این آلبوم روی سروده‌هایی از شاعران کهن و معاصر به اجرا در آمده و شاهوعندلیبی (نی)، امین گلستانی و آرش سعیدیان (عود)، علیرضا دریایی (ویولن، ویولا و کمانچه)، وصال صالحیان (سنتور)، حمید بهروزی‌نیا و عبدالرضا جلالی (تار)، آرش سعیدیان (سازهای کوبه‌ای) و نیلوفر محسنی (تنبک)، مهرداد ناصحی و فائضه کامیاب (همخوانان) به هنرنمایی پرداخته‌اند. همچنین «علیرضا نکولعل» مدیریت صدا و میکس و «نفیسه افشاری» مدیریت اجرایی این اثر را بر عهده داشته‌اند.
 
«ناصر مسعودی» قدیمی‌ترین خواننده در قید حیات اشعار گیلکی است که از او آثار ماندگاری چون میرزا کوچک‌خان (چقدر جنگلا خوسی)، کوراشیم و بنفشه گل تا کنون منتشر شده است.
 
علاقه‌مندان می توانند نسخه اصلی این آلبوم را از مراکز معتبر فروش در بازار روز موسیقی تهیه و یا به‌صورت دیجیتال و قانونی از طریق سایت «بیپ تونز» خریداری کنند.
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1396 - 15:13

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ناصر مسعودی «حالا چرا» را به بازار فرستاد | موسیقی ما