برنامه یاد بعضی نفرات
 
نخستین جزئیات از جدیدترین اثر خواننده «امیر بی‌گزند»
موزیک ویدئوی پنجاه هزار دلاری محسن چاوشی
موسیقی‌ما - موزیک ویدئوی قطعه «این بود زندگی» از آثار محسن چاوشی از سوی یک گروه جوان تهیه و تولید شده و به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش «موسیقی ما»، یک گروه جوان ویدئوساز به نام «SORI TEAM» که فعالیت‌هایشان را با سبکی جدید آغاز کرده‌اند، موزیک ویدئوی قطعه «این بود زندگی» محسن چاوشی را به صورت کاملا CGI ساخته‌اند.برای ساخته شدن این اثر حدود سه سال وقت و انرژی از سوی اعضای این گروه جوان اهوازی صورت پذیرفته و پروسه تولید این اثر در آخرین مراحل تائید از سوی تیم محسن چاوشی قرار دارد و پس از تایید نسخه نهایی منتشر خواهد شد.

«SORI TEAM» که اعضای آن از علاقمندان محسن چاوشی هستند اعلام کرده‌اند که برای تولید این اثر که یک فرمت و استاندارد جهانی ویژه را در خود دارد حدود 50 هزار دلار هزینه کرده‌اند و این ویدئو بدون هیچ اسپانسری تولید شده است و قرار است به زودی منتشر شود.
فرشاد حسامی تنظیم این قطعه را برای این ویدئو کمی تغییر داده است و عادل روح نواز نیز گیتار الکتریک این قطعه را زده است و با تغییری در تنظیم اولیه آن، قرار است این موزیک ویدئو منتشر شود.

محسن چاوشی هفته گذشته در کانال رسمی خود آنونس این ویدئو را منتشر کرد و اعلام کرد که این موزیک‌ویدئو در هفته آتی منتشر خواهد شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1396 - 19:51

دیدگاه‌ها

دوشنبه 26 تیر 1396 - 21:13

به به ..چه شود...فقط محسن چاوشی و دیگر هیچ

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موزیک ویدئوی پنجاه هزار دلاری محسن چاوشی | موسیقی ما