برنامه یاد بعضی نفرات
 
یادداشت فریدون خشنود در غم از دست دادن زنده‌یاد ناصر فرهودی
به نرمی افتادن یك برگ از شاخه‌ هستی رفت
موسیقی ما پس از انتشار خبر درگذشت صدابردار و صداگذار پیشکسوت زنده‌یاد «ناصر فرهودی»، جامعه موسیقی ایران در بهت عجیبی فرو رفت. به دلیل اینکه این چهره سرشناس حق بزرگی بر گردن اغلب اهالی موسیقی دارد و ایست قلبی او اتفاقی ناگهانی بود. در این بین هنرمندان باسابقه موسیقی که خاطرات زیادی با مرحوم فرهودی داشتند با انتشار پیام‌هایی از این واقعه دردناک ابراز تأسف و با خانواده ایشان ابراز همدردی کردند. «فریدون خشنود»، آهنگساز و مدیر شرکت پنج برگ هنر، هم در یادداشتی که برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده با روایت متفاوتی از دوستی قدیمی خود با ناصر فرهودی گفته است. متن این یادداشت را در ادامه می‌خوانید:
 
«به نام حضرت دوست كه هر چه هست  اراده ی اوست. ناصرخان فرهودی عزیزم و یك دانه! اسطوره درك موسیقیهای فرا زمینی و دوست سالهای دور تا كنون! شریك شنیدن موسیقیهایی كه در غم و شادی ساخته‌ام ! به نرمی افتادن یك برگ از شاخه‌ی هستی رفت!! سهم من از آهنگ‌هایی كه خواهم ساخت بی‌شك غمی گسترده از درك عمیق نبودن گوشی سخن نیوشی‌ست. كه موسیقی را او می‌بوئید و صدا را می‌فهمید! سهم من از سال‌ها عشق‌ورزی با آهنگهایی كه ساخته‌ام و آن عزیز سفر كرده‌ام! شنید و به زیبائی ثبت و ضبط كرد!! افسوسی بی دریغ است! یك درد جانكاه!! برای تمامی باقی مانده‌ام! ناصر عزیز و مهربانم نام و یاد تو در آهنگین صدای باد و آب با منست تا همیشه‌ی روزگار.
اینك كه در رسای دانای فرزانه! گوش سخن‌نیوش موسیقی ناب ایرانی! ناصرخان فرهودی عزیزم نشسته‌ام! ضمن آرزوی صبر بر مصیبت برای خاندان جلیل فرهودی! موسیقی‌دانان و شاعران فرهیخته، دوستان مشترك و جامعه‌ی هنری ایران، علو درجات آن مرحوم را از درگاه احدیت خواهانم. باشد كه در اعلی علین خلد برین مكانشان قرار گیرد و اولیا و انبیا الهی هم نشینشان.
 
   رفیق و یار و همدم    دیروز و امروز... فرداها.
           فریدون خوشنود»
 
در سومین جشن سالانه «موسیقی ما» از زنده‌یاد ناصر فرهودی به پاس یک عمر فعالیت هنری تقدیر به عمل آمد که در این بخش مراسم، فریدون خشنود یکی از چهره‌های حاضر روی صحنه بود و تندیس طلایی «موسیقی ما» را به مرحوم فرهودی تقدیم کرد. 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 16:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود به نرمی افتادن یك برگ از شاخه‌ هستی رفت | موسیقی ما