برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از حضور موفق بعنوان خواننده تیتراژ «رخ دیوانه»
کاوه آفاق تیتراژ مسابقه «ضدگلوله» را خواند
موسیقی‌ما – خواننده قطعه معروف «شال» پس از حضور پرسر و صدا بعنوان خواننده در تیتراژ فیلم «رخ دیوانه»، برای اولین بار خواننده تیتراژ یک برنامه تلویزیونی شد.

به گزارش «موسیقی ما»، کاوه آفاق برای نخستین بار با یک قطعه راک تیتراژ مسابقه «ضد گلوله» به کارگردانی مهدی ماهان را خوند و این اثر در شب‌های گذشته از شبکه مستند در قالب تیتراژ این مسابقه پخش شد تا آفاق برای اولین خواندن تیتراژ یک برنامه تلویزیونی را تجربه کند. ترانه و ملودی این اثر را خود کاوه آفاق سروده و ساخته و اشکان دباغ نیز با همراهی خود کاوه آفاق این قطعه را تنظیم کرده است. مستند مسابقه «ضدگلوله» پس از ماه‌ها تهیه و تولید در شهرک سینمایی دفاع مقدس، از چهارم شهریور روی آنتن شبکه نسیم رفت.

این مسابقه تلویزیونی از آخرین تولیدات خانه مستند در حوزه تولید برنامه های واقع نما است که در تیر و مرداد ماه 1396 در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری شده است. این مستند مسابقه که با الگوگیری از مستند مسابقه جذاب و پر مخاطب «فرمانده» طراحی شده است، به رقابت بین افراد دو گروه مختلف اختصاص دارد که می بایست از مراحل مختلف مسابقه با همکاری یکدیگر عبور کنند و وظایف محوله را به خوبی به انجام برسانند. از ویژگی های بارز «ضد گلوله» استفاده از سامانه‌های لیزری به عنوان سلاح شرکت کنندگان است که برای اولین بار در ایران و در یک برنامه تلویزیونی مورد استفاده قرار می گیرند.

مسابقه «ضدگلوله» به کارگردانی مهدی ماهان و تهیه کنندگی حسن افشار از 4 شهریور ماه، روزهای زوج در ساعت 22 روی آنتن شبکه تلویزیونی مستند رفته است. کاوه آفاق خواننده تیتراژ این مسابقه و آهنگساز متن این اثر است.

گفتنی ست کاوه آفاق در تاریخ 25 شهریور ماه جدیدترین کنسرت خود را در دو سانس در محوطه باز برج میلاد روی صحنه خواهد برد. این خواننده قصد دارد در این کنسرت برخی آثار جدید خود را که برای آلبوم جدیدش تدارک دیده است برای نخستین بار اجرا کند.

همچنین جدیدترین آلبوم این خواننده به نام «شال» در آخرین مراحل تولید و انتشار است که به زودی اخبار آن در اختیار رسانه ها قرار خواه گرفت.

محمدحسین توتونچیان تهیه کننده کنسرت کاوه آفاق در تهران است و بلیت فروشی این کنسرت در سایت «ایران کنسرت» آغاز شده است.

در ادامه قطعه «ضد گلوله» را می توانید در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1396 - 00:36

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کاوه آفاق تیتراژ مسابقه «ضدگلوله» را خواند | موسیقی ما