برنامه یاد بعضی نفرات
 
این موزیسین بین المللی از برگزاری اجراهای مینیمال به همت کانون موسیقی معاصر خبر داد
آیدین صمیمی مفخم: آنسامبل غيراستاندارد به موسیقی گرافیکی می‌پردازد
موسيقى ما - کانون موسیقی معاصرِ موزه هنرهای معاصر تهران ، به همراهی آنسامبل پرکاشن تهران و آنسامبل غيراستاندارد به مدیریت هنری مارتینا کوسِسکا قصد دارند روزهاى سه شنبه و چهارشنبه، ٢١ و ٢٢ شهريور در موزه هنرهاى معاصر تهران به اجراى آثارى از STEVEN RICH, ARVO PART, PHILIP GLASS و TERY RILEY بپردازند.
 
آيدين صميمى مفخم درباره اين آنسامبل به موسيقى ما مى گويد: «آنسامبل غیراستاندارد تهران از سال 1394 با هدف ارائه آثار تجربی و بداهه نوازی، در کانون موسیقی معاصر موزه هنرهای معاصر تهران تشکیل شد. این آنسامبل با پرداختن به موسیقی گرافیکی و استفاده از عناصر ادراکی در خلق آثار بداهه پردازانه، سعی داشته تا خلا موجود در این عرصه را در فعالیت های موسیقایی و بینش نوازندگان به اجرای این آثار  پر نماید. آنسامبل غیر استاندارد که برنامه ریزی و مدیریت هنری آن را از سال 1395 مارتینا کوسسکا عهده دار است، سعی دارد تا رپرتوار مربوط به این آثار را به صورت منظم تمرین و آماده اجرا كند

اعضای آنسامبل غيراستاندارد تهران در این اجرا را نويد گوهری، آنيتا واحدی، فرمهر بيگلو، يلدا احساني، سارا اكبری، آرش فتاحى، سپر محدث، آیدین صمیمی مفخم و مارتينا کوسِسکا تشکیل می دهند.
 
کانون موسیقی معاصر با تمرکز بر اجرا و اشاعه موسیقی معاصر در پاییز 1394 توسط نوید گوهری به عنوان مدیر کانون و آیدین صمیمی مفخم، احسان تارخ و حسین سروی به عنوان اعضای شورای برنامه ریزی در محل موزه هنرهای معاصر تهران تاسیس شد که شناخت و معرفی رویکردهای نوین موسیقی در ایران و جهان از طریق برگزاری پرفورمنس ها و برگزاری نشست های علمی و پژوهشی، ارتقا سطح دانش عمومی و تخصصی در حوزه موسیقی معاصر از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی، چاپ و نشر مقالات و راه اندازی کتابخانه تخصصی، حمایت از آهنگسازان و هنرمندان فعال در عرصه موسیقی معاصر از طریق فعالیت های کانون و تعامل با مراکز فرهنگی و هنری بین المللی و ایجاد زمینه های مناسب جهت تبادل تجربیات و اندیشه های هنرمندان در این حوزه، از مهمترین اهداف کانون موسیقی معاصر به شمار می آید.
 
 
به اين ترتيب روزهاى سه شنبه و چهارشنبه، ٢١ و ٢٢ شهريور در موزه هنرهاى معاصر تهران شاهد برنامه هايى خواهيم بود كه جزئيات آن به اين ترتيب است:
 
سه شنبه ٢١ شهريور، ساعت ١٦
 
STEVE REICH:
 -Music for Pieces of wood
 -Clapping music
 (Tehran Percussion Ensemble)
 
 
ARVO PÄRT:
 -Für Alina
 -Spiegel im Spiegel
 -Variations for the healing of Arinushka
 (Piano: Navid Gohari, Violin: Farmehr Beyglou)
 
 
چهارشنبه ٢٢ شهريور، ساعت ١٦
 
PHILIP GLASS:
 -Metamorphosis
 (Piano: Maryna Kosecka)
 
TERRY RILEY:
 -n C
 (Non-Standard Ensemble)
 
 
علاقه مندان جهت شركت در اين برنامه ها مى توانند بليت ورودى موزه هنرهاى معاصر تهران را در محل تهيه كنند. همچنين ورود براى اعضاى كانون موسيقى معاصر با ارائه كارت عضويت رايگان است.
منبع: 
موسيقى ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1396 - 00:54

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آیدین صمیمی مفخم: آنسامبل غيراستاندارد به موسیقی گرافیکی می‌پردازد | موسیقی ما