برنامه یاد بعضی نفرات
 
طنین صدای محمد معتمدی در نیاوران
آیین پایانی جشنواره شعر نیاوران برگزار می‌شود
موسیقی ما - «محمد معتمدی» خواننده نام آشنای کشور، سه‌شنبه 28 شهریورماه با حضور در فرهنگسرای نیاوران در آیین پایانی سومین جشنواره شعر نیاوران برنامه اجرا خواهد کرد.
 
آیین پایانی سومین جشنواره شعر نیاوران همراه با رونمایی از سومین کتاب ویژه جشنواره با عنوان «پایتخت شعر» و نیز با یادی از زنده‌یاد «افشین یدالهی» ترانه‌سرا و از داوران دوره‌های پیشین جشنواره شعر نیاوران، با حضور هیئت داوران و نیز جمعی از شاعران نام‌آشنا و علاقه‌مندان به ادبیات در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
 
در این برنامه قرار است محمد معتمدی آثاری از موسیقی ایرانی را اجرا کند. محمد معتمدی  فراگیری آواز و همچنین ساز نِی را به صورت خودآموز از سنین نوجوانی آغاز نمود. او از سال ۱۳۷۶ شروع به فراگیری شیوه آواز طاهرزاده نزد حمیدرضا نوربخش کرد.  معتمدی  تاکنون با گروه‌های متعددی فعالیت داشته که از جمله آنها می‌توان به گروه خورشید (مجید درخشانی)، همنوازان شیدا (محمدرضا لطفی)، ارکستر ملی ایران (فرهاد فخرالدینی)، هم آوایان (حسین علیزاده) و گروه ادیب (که خود او پایه‌گذار آن است) اشاره کرد.
 
حضور علاقمندان به شعر در آیین پایانی سومین جشنواره شعر نیاوران که در تاریخ سه شنبه ٢٨ شهریور ماه ساعت ١٧ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود آزاد است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1396 - 14:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آیین پایانی جشنواره شعر نیاوران برگزار می‌شود | موسیقی ما