برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزیده ای از گفتگوی خواننده «من و بارون» با «موسیقی ما»
بابک جهانبخش: همه حق دارند درباره من نظر بدهند ولی هیچکس جای من نیست
موسیقی ما اواخر شهریورماه «بابک جهانبخش» به همراه تهیه‌کننده و مدیر برنامه‌هایش «محمدرضا خانزاده»، مدیر شرکت اکسیر نوین، مهمان دفتر سایت «موسیقی ما» بودند. بابک جهانبخش از آن خواننده‌های بی‌حاشیه است که معمولاً در طول سال گفتگوهای انگشت‌شماری انجام می‌دهد. ما در گپ دو ساعته‌ای که با او داشتیم سراغ مواردی رفتیم که در مصاحبه‌های قبلی این خواننده کمتر به آنها پرداخته شده بود. مسائلی درباره حذف خواننده‌های دهه هشتاد از بازار موسیقی، دیدگاه‌های او درباره فضای قطعات جدید بازار موسیقی، برنامه‌هایش برای آینده، حواشی او با تلویزیون و خواسته‌هایش برای پسرش آرتا از جمله سرفصل‌های گفتگو با بابک جهانبخش بود.
 
او در بخشی از صحبت‌هایش پیرامون حذف خواننده‌های دهه هشتاد از بازار موسیقی گفت:« اگر دید تهیه‌کننده نسبت به خواننده، تاریخ مصرفی باشد آن خواننده سریع از بین می‌رود. مسأله بعدی خود خواننده است که می‌تواند به تهیه‌کننده این انگیزه را بدهد که چه نوع نگاهی داشته باشد. یعنی می‌تواند یک خواننده تنبل باشد و هیچ تلاشی نکند و تهیه‌کننده را مجبور به فعالیت‌های دیگر کند یا می‌تواند فعال باشد و خودش را در سطح بالا نگه دارد. از کار خودمان نمی‌خواهم مثال بزنم ولی مثلاً می‌توانیم از «کریستیانو رونالدو» به عنوان یک انسان حرفه‌ای و درجه یک الگوبرداری کنیم. او در زندگی‌اش کاملاً حرفه‌ای با همه چیز برخورد می‌کند چون یک ورزشکار حرفه‌ای است.»
 
یکی دیگر از موارد گفتگوی ما با این خواننده درباره سبک‌های جدید و علایق جدید مخاطبان موسیقی پاپ بود که بابک جهانبخش این دیدگاه را درباره انتقادات نسبت به خودش داشت:« همه می‌توانند انتقاد کنند و حرف زدن راحت است. ایستادن روی استیج و چشم در چشم مردم خواندن، دنیای دیگری دارد. الان در نقطه‌ای هستم که همه حق دارند درباره من نظر بدهند ولی هیچکس جای من نیست. اگر توانستند در نقطه ای که من ایستاده ام بایستند و دوام بیاورند، آن زمان می‌توان تحسینشان کرد. من مسیر خودم را طی می‌کنم و مخاطبم به اجراهایم می‌آید و کارهایم را می‌شنود و نقدها هم برایم محترم است.»
 
البته گپ ما با خواننده «من و بارون» از کنار فضای سینما هم گذری داشت و او انتقادات جدی نسبت به تبعیض میان موسیقی و سینما داشت و اعلام کرد:« سایت «موسیقی ما» به عنوان یک رسانه معتبر بانی اهدای تندیس به من و سایرین شد اما چرا برای ما جشنواره برگزار نمی‌شود؟ مگر موسیقی با سینما چه تفاوتی دارد؟ ما که نجیب تر هم بودیم و با حفظ احترام باید بگویم برخی اتفاقات آن طرف در سمت ما رخ نمی‌دهد. ما همیشه حواسمان هست که کسی چیزی نگوید ولی می‌بینیم که همه کار در سینما انجام می‌شود.»
 
بخشی از توضیحات بابک جهانبخش درباره آلبوم جدیدش هم به این شرح بود:« هنوز با خودم درگیر هستم که اصلاً آلبوم منتشر کنم یا منتشر نکنم. همه قول می‌دهند و عمل نمی‌کنند حالا ما هم مثل همه! (خنده) اما من دوست دارم آلبوم منتشر کنم ولی ناگهان ده کار با همدیگر می سوزد. عوامل کارها تغییر نکرده‌اند ولی ادبیات کارهای جدیدم متفاوت است. در میان کارهای جدیدم دو شعر دارم و ترانه نیست.»

برخی از صحبت‌های بابک جهانبخش درباره محسن یگانه هم به این شرح بود:« قطعه «بهت قول میدم» محسن یگانه به نظر من یک کار فوق‌العاده بود. محسن یگانه دوست خیلی خوب من است و کارهایش را دوست دارم ولی او هم زمان انتشار قطعه بهت قول میدم اصلاً فکر نمی‌کرد این کار موفق شود. تازه این را هم بگویم که ورژن دوم این کار همه‌گیر شد و تأثیرگذار بود. علت موفقیت قطعه بهت قول میدم، ریشه محسن یگانه بود. محسن در میان مخاطبان ریشه داشت و با یک هول کوچک دوباره به جایگاه خودش بازگشت.»
 
یکی دیگر از بخش‌های صحبت ما درباره بازیگری و ورود او به این عرصه بود که صحبتی هم از فرزاد فرزین به میان آمد و جهانبخش گفت:« نگاه شما با آهنگ ها را تأیید می‌کنم ولی اگر من بودم بازی نمی‌کردم. آقای فرزاد فرزین بازی اش خوب است ولی من ترجیح می‌دهم خواننده بمانم.»
 
متن کامل گفتگوی سایت «موسیقی ما» با بابک جهانبخش صبح روز یکشنبه 23 مهرماه منتشر می‌شود. شما می‌توانید خلاصه این گفتگو را هم در کانال تلگرام «موسیقی ما» به نشانی T.me/musicema_online و صفحه اینستاگرام «موسیقی ما» به نشانی Instagram.com/musicema ببینید و بخوانید.‌
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1396 - 20:28

دیدگاه‌ها

شنبه 22 مهر 1396 - 08:42

عشقه❤

شنبه 22 مهر 1396 - 08:42

عشقي تو❤️❤️❤️

شنبه 22 مهر 1396 - 08:42

خوش قلب ترین آدم رو زمین

شنبه 22 مهر 1396 - 08:42

اووووووو چه دیر

شنبه 22 مهر 1396 - 08:42

چه عجبب

شنبه 22 مهر 1396 - 08:42

واقعاااااا,,پراحساسس ترین خواننده ایراننن.... خواننده ای که متنو سریع نمیخونن برن وباتانی وعمق دل واحساسشون ادامیکنن شعرومیخونن... همین ویژگی ایشون رو به عنوان هنرمند محبوبم کرده....خوش قلبی ومهربانیشونم جداااا

شنبه 22 مهر 1396 - 08:42

بهتریییییینه

شنبه 22 مهر 1396 - 08:42

Ey Jan ❤

شنبه 22 مهر 1396 - 08:42

خیلی دوستت دارم بابک جهانبخش

شنبه 22 مهر 1396 - 13:56

چرا انقدر انتشار این مصاحبه طول کشید?

یکشنبه 23 مهر 1396 - 10:54

فردا چه ساعتي ؟؟

یکشنبه 23 مهر 1396 - 12:45

بابك جهانبخش بي نظيره ❤️❤️❤️

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بابک جهانبخش: همه حق دارند درباره من نظر بدهند ولی هیچکس جای من نیست | موسیقی ما