برنامه یاد بعضی نفرات
 
با صدای احمد شاملو و آهنگسازی فریدون شهبازیان
«کاشفان فروتن شوکران ۱» به صورت دیجیتالی منتشر شد
موسیقی ما- آلبوم «کاشفان فروتن شوکران ۱» با صدای «احمد شاملو» و آهنگسازی «فریدون شهبازیان» توسط موسسه فرهنگی هنری «نی داوود» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد؛ هم‌زمان با نشر اثر، می‌توان این آلبوم را از طریق «ریتمو»، به‌صورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

«کاشفان فروتن شوکران ۱» ۱۷ قطعه به نام‌های «از مرگ»، «کیفر»، «از زخم قلب آبائی»، «مرگ وارطان»، «عشق عمومی»، «ساعت اعدام»، «از عموهایت»، «مرثیه»، «خطابه تدفین»، «با چشم ها...»، «شبانه ۱»، «شبانه ۲»، «سرود ابراهیم در آتش»، «میلاد»، «شکاف»، «من مرگ را...» و «عاشقانه» دارد که از طریق ریتمو در دسترس مخاطبین قرار گرفته است. در این اثر «احمد شاملو» به بازخوانی اشعار خود پرداخته است.

«شاملو» پس از نیما، بیشترین تأثیر را بر شعر و شاعران معاصر داشته‌است و عاشقانه‌های شاملو، از زیباترین ترانه‌های عشق در شعر نوی پارسی است.

آلبوم «کاشفان فروتن شوکران ۱»، توسط موسسه فرهنگی هنری «نی داوود» منتشر شده است و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اصلی آن را، از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا از طریق «ریتمو ritmo.ir» بصورت آنلاین و قانونی، خریداری کنند.
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 - 12:02

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کاشفان فروتن شوکران ۱» به صورت دیجیتالی منتشر شد | موسیقی ما