برنامه یاد بعضی نفرات
 
معاونت امور هنری با حضور در غرفه سایت«موسیقی ما» عنوان کرد:
علی مرادخانی: جشن «موسیقی ما» جامعه موسیقی را با انگیزه کرده است
موسیقی‌ما – معاونت امور هنری وزارت ارشاد عصر دیروز با حضور در غرفه سایت «موسیقی ما» در نمایشگاه مطبوعات درباره جشن «موسیقی ما»، برگزاری چهارمین دوره این مراسم و حواشی و اخبار این روزها در خصوص تداوم فعالیتش در معاونت هنری وزارت ارشاد سخن گفت.

به گزارش «موسیقی ما»، علی مرادخانی در واکنش به خبر برگزاری چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» در تاریخ 25 آذر در برج میلاد گفت: «جشن موسیقی ما می تواند با استمرار بخشیدن به خودش و برگزاری مرتب و سالانه به صورت مرتب و همین رویه ای که تا کنون داشته، موجب جریان های خوبی در حوزه موسیقی شود. امیدوارم همیچوقت خسته نشوید و این برنامه ها تا همیشه ادامه داشته باشد و بتوانید سالیان سال این مراسم را پیش ببرید.»

معاون امور هنری وزارت ارشاد در ادامه افزود: «یکی از مسائلی که من همیشه پیگیری کرده ام، ترغیب جامعه موسیقی و هنر به داشتن نشاط و تحرک و باانگیزه بودن است. یکی از بزرگ ترین اتفاقاتی که جشن «موسیقی ما» باعث شد، این بود که جامعه موسیقی کشور را به شدت با انگیزه و پرنشاط کرد. چون وقتی جامعه موسیقی می دیدند که یک جریان مستقل و جوان که هیچ برچسب و سمت و سوئی هم ندارد، توانسته در این اتفاقات وارد شود و این فضای پرانرژی را باعث شود.فضایی پر از انگیزه و نشاط که بسیار بسیار خلا آن وجود داشت.»

مرادخانی خاطر نشان کرد: «سایت «موسیقی ما» بواسطه جوانانی با سواد و پرانرژی اداره می شود که مستقل بودن شان را همواره ثابت کرده اند و نوع تحلیل ها و نقدهای این رسانه همواره تاثیر گذار است و توانسته بستر جریان سالمی را در موسیقی کشور مهیا سازد.» علی مرادخانی همچنین در نخستین اظهار نظر رسمی خود درباره وضعیت تداوم کارش در معاونت هنری در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: « این موضوع را خیلی‌ها از من می‌پرسند. موضوع بودن یا نبودن، ماندن یا نماندن چند مطلب است. ما در حوزه فرهنگ و هنر هستیم و فرقی نمی‌کند کجا باشیم. اما در بحث معاونت هنری ما باید با آقای وزیر برای کارها به یک تفاهم برسیم. در وهله اول آقای وزیر باید مباحث و نظرات و کارکردی که از معاونت انتظار دارند را بیان کنند. از طرفی حق وزیر این است که وقتی بیاید معاونینش را خودش تعیین کند. من قولی به آقای جنتی داده بودم و بر اساس قولم در دولت یازدهم تا لحظه آخر ایستادم و حتی وقتی آقای جنتی می‌رفتند به ایشان گفتم: آقای جنتی، من به بعدی هیچ قولی نداده‌ام. الان هم آقای صالحی امیری می‌آید و من هیچ قولی نداده‌ام. آقای جنتی گفتند خواهش می کنم شما بمانید تا دولت تمام شود. ما با آقای صالحی امیری هم آشنا شدیم و دوست خیلی خوبی هستند. در هر صورت ما کار کردیم و تجربیات آن دوره هم تجربیات خوبی بود و الان دولت دوازدهم است. دولت دوازدهم باید خودش آدم‌هایش را انتخاب کند و باید بتواند مسائل را با توجه به سیاست‌های خودش حل کند. در هر صورت ما هم تابع نظرات آن ها هستیم.»

مرادخانی در پاسخ به شایعه حضورش در سازمان فرهنگی شهرداری تهران نیز گفت: « تا دلتان بخواهد با من انواع و اقسام مذاکره ها می شود ولی این مهم است که من فعلا در اینجا کارهایم را انجام می‌دهم و تا زمانی که کارهای اینجا مرتب شود و تکلیفش روشن شود تا اینکه ببینیم آیا اینجا می مانیم و یا جای دیگری می رویم.»

وی همچنین درباره ادامه حضورش تا پس از جشنواره موسیقی فجر نیز افزود: «من همیشه هستم و نگران من در حوزه کار فرهنگ و هنر نباشید. فقط بگذاریم که با تایید وضعیت باشد. سیاست ها خیلی مهم است و من با آقای وزیر هم صحبت کردم و گفتم بر اساس سیاست هایتان افراد را انتخاب کنید.  من با احترام تا الان ایستاده ام که تکلیف کارها روشن شود و وضعیت را ببینیم. اگر قرار به همکاری شد راهکار خودش را دارد و اگر قرار شد جای دیگری برویم راهکار دیگری دارد.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1396 - 10:29

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی مرادخانی: جشن «موسیقی ما» جامعه موسیقی را با انگیزه کرده است | موسیقی ما