برنامه یاد بعضی نفرات
 
نهم و دهم آذرماه
اوپن سورس بار دیگر به ایران می‌آید
موسیقی ما - تریو «اوپن سورس» که در سال‌های ۹۳ و ۹۴ با چهار اجرای موفق در تالار وحدت و فرهنگسرای نیاوران موسیقی خود را با هنردوستان ایران به اشتراک گذاشت، نهم و دهم آذر ماه برای سومین بار در تهران روی صحنه می‌رود تا ساخته‌های جدید خود را در قالب آلبوم «آمیرا» که توسط نشر موسیقی هرمس منتشر شده، اجرا کنند.
 
در کارنامه هر یک از سه موزیسین عضو این تریو، سابقه همکاری با هنرمندان بزرگ دنیا و هم‌چنین انتشارات پیشرو «ای سی ام» مشاهده می‌شود. «بیورن مه‌یر» نوازنده باس و عضو سابق گروه مشهور رونین، موسس گروه سوئدی بازاربلو، عضو گروه هنرمند فقید ایرانی «آزیتا حمیدی» و هم‌چنین کوارتت «انور براهم» عود نواز برجسته تونسی، برای موسیقی دوستان ایرانی نامی آشنا است. او از سال 1384 تا کنون در قالب تمامی گروه‌های یاد شده در تهران به اجرا پرداخته و به تازگی اولین آلبوم تکنوازی بیس او نیز توسط شرکت ای سی ام منتشر شد.
 
«ساموئل روهرر» علاوه بر اوپن سورس، تا کنون به همراه تریو کالین ولون، کوارتت وولفرت برده‌رُده و همچنین نیلز پتر موولوائر بارها در تهران به روی صحنه رفته و در زمره کوبه‌ای‌نوازهای صاحب‌سبک در صحنه موسیقی نوگرای اروپا است.
 
«کلاوس گزینگ» که علاقمندان موسیقی او را به عنوان آهنگساز و نوازنده در گروه خواننده مشهور جز انگلستان، نورما وینستون و همچنین نوازنده کلارینت در کوارتت انور براهم می‌شناسند، جزو معدود هنرمندان مطرح و فعال در زمینه نوازندگی ساز نامعمول و جذاب کلارینت باس است.
 
تریو اوپن سورس طی دو شب در تاریخ‌های نهم و دهم آذرماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 - 17:05

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اوپن سورس بار دیگر به ایران می‌آید | موسیقی ما