برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین آلبوم گروه «اَوستا» همزمان با کنسرت این گروه به بازار می‌آید
«کابوس سپید» در شب شنبه‌ها رونمایی می‌شود
موسیقی ما - مراسم رونمایی از آلبوم «کابوس سپید» که توسط گروه «اَوِستا» به خوانندگی آرش شفیعی پس از حدود یک دهه فعالیت تولید شده، روز ۲۳ دی در برنامه «شب شنبه‌ها» برگزار می‌شود. «کابوس سپید» نخستین آلبوم رسمی گروه «اوستا» است که قرار است همزمان با آخرین اجرای این گروه در تماشاخانه پایتخت رونمایی شود.
 
گروه «اوستا» که از اواسط دهه 80 شروع به فعالیت در عرصه موسیقی کرد، شهریور ماه سال جاری اولین قطعه رسمی خود را تحت عنوان «پاییزان» که یکی از قطعات آلبوم «کابوس سفید» است منتشر کرد.
 
«کابوس سفید» که اولین آلبوم گروه اوستا است، متشکل از ۸ قطعه در سبک راک است که آهنگسازی و تنظیم تمام آثار به صورت گروهی و با تجربه و نظر جمعی اعضای گروه ساخته شده‌اند. کلام و اشعار استفاده شده در این قطعات را نیز آرش شفیعی و ماندانا عابدینی سروده‌اند و ارژنگ حقانی نیز میکس و مسترینگ آن را بر عهده داشته است.
 
شب شنبه‌ها برنامه‌ای است که با رویکرد تجربه‌های متفاوت و گفت‌وگوهای تازه در باب دیدن و شنیدن اجرا می‌شود و تاکنون میزبان گروه‌های متعددی در سبک‌های مختلف موسیقی بوده است. این مجموعه، وارد سومین سال و پنجمین دوره برگزاری خود شده و توانسته با میزبانی از گروه‌های متعدد، تجربه‌های جدید و متفاوتی را در پرفورمنس موسیقی خلق کند.
 
شب شنبه‌ها در هفته پیش رو شامگاه شنبه ۲۳ دی ماه میزبان گروه موسیقی «اوستا» در تماشاخانه پایتخت خواهد بود که قرار است نخستین آلبوم رسمی خود را رونمایی و سپس در دو سانس برای مخاطبان اجرا کند. اعضای فعلی گروه «اوستا» را آرش شفیعی (خواننده و نوازنده گیتار الکتریک)، سعید دالایی (گیتارباس)، شهرام پولادور (گیتار الکتریک)، شروین زاهدی (درامز) تشکیل می دهد و ارغوان بصیرت نیز به عنوان پرفورمر آنها ا همراهی می کند. علاقه‌مندان مي‌توانند برای تهيه بليت این اجرا به سايت تیوال مراجعه کنند.
 
در شب شنبه‌ها، رضا دادويي (طراح و مدیر پروژه)، سیامک قطاعی (مسئول امور اجرايي)، امیر خرازی (مسئول هماهنگي و برنامه‌ریز)، مونا حمزه (گرافیست) حضور دارند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 - 15:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کابوس سپید» در شب شنبه‌ها رونمایی می‌شود | موسیقی ما