برنامه یاد بعضی نفرات
 
رونمایی از ارکستر جدید «سینا شعبانخانی» در سالن ایرانیان
شعبانخانی: بیماری من بر اثر استرس و فشار کاری بود
موسیقی ما – سینا شعبانخانی با رونمایی از ارکستر جدید خود برای نخستین بارردر جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، سینا شعبانخانی در حالی روی صحنه آمد که در ابتدای سخنانش درگذشت هموطنان دریانورد را به خانواده های آنها و مردم ایران تسلیت گفت و سپس از دفتر موسیقی وزارت ارشاد بابت دعوت از خودبرای حضور در جشنواره موسیقی فجر تشکر و تقدیر کرد.

شعبانخانی در این کنسرت قطعات «عمداً»، «اگه نباشی»، «چشماتو نبند»، «من بی قرارم»، «ماه عسل»، «جادوی خاص»، «آخر کار خودتو کردی» و «من بی تو» را اجرا کرد و نکته قابل توجه در این اجرا نیز رونمایی از اعضای ارکستر جدید این خواننده بود که چهره‌هایی چون استیو آوانسیان، علیرضا میرآقا و... از جمله نوازنده های جدید ارکستر سینا شعبانخانی بودند.

قطعه «ماه عسل» به درخواست حاضرین در سالن دو بار اجرا شد و این خواننده در ادامه کنسرتش از انتشار آثار جدید در هفته‌های آینده خبر داد.
 
*******
سینا شعبانخانی: بیماری من بر اثر استرس و فشار کاری بود

خبرنگار سایت «موسیقی ما» دقایقی پیش از آغاز این کنسرت گفتگویی کوتاه با سینا شعبانخانی داشته که درادامه می خوانید:
 
  • * این روزها درمورد شرایط جسمی‌ات حرف و حدیث‌های مختلفی عنوان شده است. می‌خواهم یک بار برای همیشه درمورد شرایط جسمی و حال خودت بگویی که همه این سوتفاهم ها از بین برود.
اول از همه تشکر ویژه‌ای از موسیقی ما و شما عزیزان دارم که انقدر به فکر ما هستید. بیماری مختصری بود که به دلیل فشار کاری و استرس بود که خداراشکر به خیر گذشت. بیماری من عفونتی بود که با دارو از بین رفت و اگر عمری هم باشد در خدمت عزیزان هستیم و کار می‌کنیم.
 
  • * فکر می‌کنم اولین اجرای شما در جشنواره موسیقی فجر است. چقدر این جشنواره بر کلیت موسیقی پاپ در ایران می‌تواند تاثیرگذار باشد؟
جشنواره یک میدان رقابت سالم و خیلی خوب است و شرایطی فراهم است که همه دوستان و همکاران خودشان را محک می‌زنند و مهر خاصی از کشور خودمان است که به نظرم عالی است وانشالله سال‌های بعد هم ما باشیم.
 
  • * در ساوند چک دیدم که در اعضای گروهت یک تغییرات اساسی ایجاد شده است. می‌خواستم درمورد تغییرات و دلایل آن در گروهت صحبت کنی و جزئی تر درمورد نوازنده‌های جدید گروهت بگوئی.
تغییر در ارکستر به خاطر این است که موزیکی که ارائه می‌دهیم یک مقدار بهتر و مدرن‌تر بشود و تنوع در آن ایجاد بشود. بلاخره مخاطب‌هایی که می‌آیند نباید همیشه یک چیزی را بشنوند و تغییری هم نباشد. در راستای همین موضوع ارکسترها هم تغییر می‌کند. ما یک سری نوازنده ها را نداشتیم که اضافه کردیم و کمی هم ارکستر ما پرجمعیت‌تر شد ولی بهتر شده است. کمی زمان می‌برد که بچه ها به اجرا بروند و تمرین کنیم که با همدیگر جا بیفتیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.
 
  • * اجرای تیتراژ ماه عسل در شنیده شدن آثارت بین مخاطب عمومی موسیقی تاثیرگذار بود. آیا چنین تجربه‌ای قرار است در آینده کاری تو باز هم تکرار شود؟
قطعا من دوست دارم چنین فرصتی به وجود بیاید. اکنون هم یک تیتراژ سریال در پیش داریم که انشالله همه چیز به خوبی پیش برود. ماه عسل همیشه یک موقعیت خوب است و انشالله دوباره نصیب ما هم بشود.
 
  • * درمورد نسل جدید خواننده های پاپ که این روزها در فضای موسیقی خیلی مورد توجه قرار گرفته اند صحبت کنیم. بعضی منتقدین حضور آن ‌ها را تعبیر به ابتذال در کلام می‌دانند و بعضی دیگر علی الخصوص مردم عادی از هنرمندان جدید استقبال خوبی داشته اند. به عنوان کسی که سال‌های زیادی در این حوزه کار می‌کنید چه نظری درمورد موج جدید ستاره های پاپ در ایران دارید؟
من جز همین جدیدها هستم و در جایگاه نظر دادن نیستم ولی به نظر من ابتذال نیست و خیلی هم قوی هستند و کارهای خوب و عالی دارند. صادقانه می‌گویم که کارهایشان را دنبال می‌کنم و از آن ها الگوبرداری می‌کنم. آدم چیزی که خوب است را نباید انکار کند و این ستاره‌ها هر روز هم بهتر از روز قبل هستند. من بهتر بودن را معیار فروختن بلیت و کنسرت نمی‌دانم. کار خوب را مردم تعیین می‌کنند که دوست داشته باشند و استقبال کنند و این افتخاری برای ما است که ما از آن لذت می‌بریم و هدف ما از کار کردن هم همین است. خواننده‌های جدید به نظر من خیلی خوب هستند و میدان رقابت را سخت‌تر می‌کنند و این به نفع همه خواننده‌هاست که مجبور می‌شویم سطحی نگاه نکنیم و همه چیز را به خوبی ببینیم.
 
  • * صحبت پایانی با مخاطبینت؟
مرسی از شما. کارهای ما علی الخصوص کارهای جدید را گوش بدهید که خیلی خوب هستند و خودم دوستشان دارم و انشالله به زودی منتشر شود.

گفتگو: بهمن بابازاده / گزارش تصویری: لیلی شاهوردی / گزارش ویدئویی: سیدعلیرضا حق شناس
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1396 - 12:56

دیدگاه‌ها

دوشنبه 25 دی 1396 - 14:17

اره متاسفانه این روزا موزیک ها و خواننده ها ی سطحی زیاد اسم در آوردند البته با چاشنی پول و پارتی که تهش میشه تیریبون! که بی هنر ترین ادم رو هم تو این شرایط شنیده میشه

دوشنبه 25 دی 1396 - 14:17

ولی صداش خوبه

دوشنبه 25 دی 1396 - 14:17

این بشر عالیه

دوشنبه 25 دی 1396 - 14:17

این چندتا خواننده ی جدید که گل کردن و مردم دوسشون دارن از جمله همین سینا جان شدن خاری تو چشم حسودان

دوشنبه 25 دی 1396 - 14:17

Awliiiie ❤

دوشنبه 25 دی 1396 - 14:17

دمت گرم آقای خواننده

سه شنبه 26 دی 1396 - 08:58

افتخاره آقای شعبانخانی اجراشو تو برنامه دور همی و پیجشون دیدم لایوش عالیه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شعبانخانی: بیماری من بر اثر استرس و فشار کاری بود | موسیقی ما