برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار دومین آلبوم این گروه توسط نشر موسیقی «هرمس» و «ای.سی.ام»
کوارتت کاسته «ایستگاه دو» را منتشر کرد
موسیقی ما - دومین آلبوم کوارتت «کاسته» با نام «ایستگاه دو»، توسط نشر موسیقی «هرمس»، به تهیه‌کنندگی رامین صدیقی منتشر شد. این آلبوم قرار است بهار سال آینده -با تغییرات جزئی در زمان‌بندی قطعات- توسط شرکت موسیقی پرآوازه  ECM (به مدیریت مانفرد آیشر) در اروپا نیز منتشر شود تا به این ترتیب این گروه به یک‌باره وارد یک لِول جهانی شود.
 
در واقع رامین صدیقی (مدیر نشر موسیقی هرمس) که سال گذشته هم آلبوم دوئت نقش (گلفام خیام و مونا مطبوع ریاحی) را در همکاری با شرکت ECM منتشر کرده بود، در دومین همکاری خود با این شرکت موسیقایی، آلبوم کوارتت کاسته را منتشر کرده است.
 
«ایستگاه دو» شامل شش قطعه است که پیتر سلیمانی‌پور نیز در آهنگسازی برخی از قطعات آن نقش داشته است. احسان صدیق درباره تازه‌ترین آلبوم گروه می‌گوید: «این آلبوم فضای خیلی متفاوتی نسبت به کار قبلی ما ندارد اما گروه کمی یکدست‌تر شده است. علاوه بر آن، در این آلبوم به بعضی فضاها که در آلبوم اولمان هم وجود داشت، بیشتر پرداخته‌ایم.»
 
«کوارتت کاسته» که حالا دیگر پنج سال از شکل‌گیری آن می‌گذرد، متشکل از احسان صدیق (گیتار الکتریک)، مازیار یونسی (پیانو و آوا)، روزبه فدوی (درامز) و سهیل پیغمبری (کلارینت، کلارینت باس، ساکسیفون سوپرانو) است که اردیبهشت سال 94 آلبوم اول خود را با نام «ایستگاه یک» منتشر کرد و زمستان سال گذشته نیز ضبط دومین آلبومش یعنی «ایستگاه دو» را در استودیو دانشگاه ایلدیز استامبول به پایان رساند. حامی حقیقی نیز تدوین و آماده‌سازی نهایی این آلبوم را به عهده داشته است.
 
آلبوم اول این گروه با اقبال مخاطبان جدی‌تر موسیقی، منتقدان داخلی و خارجی همراه بود و آنها پس از انتشار این آلبوم، کنسرت‌های متعددی در هلند، فرانسه، اتریش، مجارستان، اسلواکی، ایتالیا، ترکیه و گرجستان اجرا کردند که سال 94، از اجرای آنها به عنوان بهترین اجرای فستیوال هلند در رسانه‌های خارجی یاد شد. «کاسته» این روزها مشغول کار روی سومین آلبوم خود است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1396 - 14:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کوارتت کاسته «ایستگاه دو» را منتشر کرد | موسیقی ما