برنامه یاد بعضی نفرات
 
جلسه مشترک هیئت مدیره خانه موسیقی و کانون نوازندگان کلاسیک برگزار شد
داود گنجه‌ای: نوازندگان مشکلات خود را به مدیرعامل خانه موسیقی ارائه کنند تا پیگیری شود
موسیقی ما - جلسه مشترک هیئت مدیره خانه موسیقی و کانون نوازندگان کلاسیک با هدف همفکری و بررسی مسائل و مشکلات کانون برگزار شد. در این جلسه که در ساختمان فاطمی برگزار شد، سید محمد میرزمانی (رئیس هیئت مدیره) تقی ضرابی، داود گنجه‌ای، بهداد بابایی، هنگامه اخوان (از اعضای هیئت مدیره)، حمیدرضا نوربخش (مدیر عامل)، حمیدرضا عاطفی (مدیر اجرایی)، آذر هاشمی (بازرس) و علی‌اکبر کردبچه، خسرو بهرامی، امیر پدرام طاهریان، فرزاد دانشمند (از اعضای هیئت مدیره کانون) و ماریه جلیلیان (بازرس کانون) حضور داشتند.

در ابتدای جلسه سیدمحمد میرزمانی (رئیس هیئت مدیره) در خصوص لزوم مشارکت بیشتر اعضای هیئت مدیره در برگزاری برنامه های مختلف صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد برنامه های این کانون اجرایی شود. سپس هر یک از اعضای هیئت مدیره کانون نوازندگان کلاسیک با اشاره به  مشکلات از جمله گران شدن سازهای کلاسیک درباره مسائل کانون مواردی را مطرح کردند.

«امیرپدرام طاهریان» نیز در گزارش کوتاهی گفت: «این کانون در ده جلسه 330 پرونده بررسی شده و 54 امتحان برگزار کرده ایم. فرزاد دانشمند گفت ما طرح های مختلفی در زمینه برگزاری جشنواره سازهای کلاسیک آماده و ارائه کرده ایم و امیدوارم به مرحله اجرایی برسیم. کلیه درخواست‌های مجوز از طریق خانه انجام پذیرد تا روند دریافت مجوز تسهیل شود.»

در این جلسه با اشاره به وظیفه هیئت مدیره کانون ها برای تقدیر از پیشکسوتان هنرمندان شاخه های مختلف موسیقی گفته شد که یکی از وظایف مهم و اسامی کانون های تخصصی خانه موسیقی شناسایی و اولویت بندی برای تقدیر و تجلیل از فعالان جدی بخش های مختلف موسیقی است؛ همچنین داود گنجه ای از اعضای هیئت مدیره کانون خواست تا مسائل و مشکلات را مطرح و درخواست‌های خود را به مدیرعامل خانه موسیقی ارائه کنند تا پیگیری شود و اگر همه دست به دست هم بدهند مسائل بهتر حل و فصل خواهد شد.

در پایان علی‌اکبر کردبچه ضمن سپاسگزاری از هیئت مدیره و فعالیت‌های انجام شده پیشنهاد کرد تا خانه موسیقی از بانک اطلاعاتی خودش استفاده کند و اطلاع رسانی گسترده تری را انجام بدهد.
 
جلسه مشترک هیئت مدیره خانه موسیقی با هیئت مدیره کانون های تخصصی قرار است بطور منظم برگزار شود و رهکارهای تعامل کانون ها با بنده اصلی خانه و مشکلات و مسائل روز موسیقیدانان کشور مورد برسی قرار گیرد.
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1397 - 13:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود داود گنجه‌ای: نوازندگان مشکلات خود را به مدیرعامل خانه موسیقی ارائه کنند تا پیگیری شود | موسیقی ما