.
plays 122323
فرصت دوباره برای یک دیدار

موسیقی ما - 14 شهریور ماه «مهیار علیزاده» آهنگساز در کنار «سالار عقیلی» به عنوان خواننده و «مارال فرجاد» در مقام بازیگر کنسرت-نمایش «بگو کجایی» را در سالن اسپیناس اجرا می‌کنند که پیش از این با عنوانِ «طرحی نو دراندازیم» در تالار وحدت تهران به اجرا درآمد. کارگردانی این اثر را «رضا موسوی» برعهده داشته است.

«مارال فرجاد» بازیگر کنسرت نمایش «بگو کجایی» درباره حضور در پروژه «طرحی نو دراندازیم» به سایت موسیقی ما می‌گوید: «از سال‌ها قبل با آقای عقیلی و همسرشان آشنایی داشتم و جزو طرفداران صدایشان بودم. تا اینکه ماجرای همکاری در پروژه «طرحی نو دراندازیم» از سوی رضا موسوی کارگردان این اثر و  آقای مهیار علیزاده آهنگساز مطرح شد. من هم به واسطه آشنایی قبلی با تیم این اثر با اشتیاق وارد کار شدم. تا امروز تجربه حضور به عنوان بازیگر در هیچ کنسرت –نمایشی را نداشتم و «طرحی نو در اندازیم» (بگو بکجایی) اولین تجربه حضور من در این زمینه است.»‌

فرجاد که در سه اجرای قبلی تنها بازیگر پروژه «طرحی نو دراندازیم» بوده می‌گوید: «پیش از این سه شب در تالار وحدت این اثر را به روی صحنه بردیم و حالا به دلیل استقبال مخاطبانی که نتوانستند آن اجرا را بیینند در سالن رویال هال تهران واقع در هتل اسپیناس پالاس «بگو کجایی» را به روی صحنه می رویم. در سری اول اجراها استقبال مخاطبان بالا بود؛ اما محدودیت های تالار وحدت و رزور این سالن برای دیگر اجراها نگذاشت با توفیق میزبانی تمام مخاطبان واقعی این اثر را داشته باشیم. از علاقه مندان دعوت می کنم این تجربه را از دست ندهند چون هم اولین اجرای موسیقی ایرانی در بستر کنسرت- نمایش  است و هم اولین تجربه کنسرت –نمایش در یک سالن زیبا و مجهز که می تواند در کیفیت اجرای اثر تاثیر بگذارد.»‌

مهیار علیزاده آهنگساز «طرحی نو دراندازیم» از زمینه های اجرای کنسرت – نمایش «بگو کجایی» می گوید: «از سال 92 ذهنیت روی صحنه بردن آنچه امروز با عنوان کنسرت-نمایش از آن یاد می شود در با من بود. از آن روز تاکنون اجراهای متعددی را با حضور خوانندگان و هنرمندان بسیاری روی صحنه برده ام. شاید آشناترین نمونه که اخیرا پیش از این اجرا به عنوان کنسرت-نمایش در ذهن مخاطبان نقش بسته است پروژه دخت پری¬وار باشد که به کارگردانی رضا موسوی و خوانندگی علیرضا قربانی در تالار وحدت به روی صحنه رفت.»

علیزاده درباره اولین تجربه همکاریش با سالار عقیلی هم می‌گوید: «طرحی نو دراندازیم (بگو کجایی) 3 شب در تالار وحدت به روی صحنه رفت و بعد از آنکه به دلیل در اختیار نداشتن سالن در شب های بعدی، نتوانستیم در خدمت دیگر علاقه مندان باشیم حالا در تهران رویال هال دوباره این برنامه را اجرا خواهیم کرد. نکته جالب و قابل اعتنا در این اجرا انعطاف بالای سالار عقیلی در خوانش قطعاتی است که من مختص همین پروژه آهنگسازی کرده ام و کارگردانی رضا موسوی به ارائه ای جذاب و متفاوت آن کمک کرده است. »

سالار عقیلی و مهیار علیزاده که مردادماه سال جاری برای اولین‌بار در قالب یک پروژه مشترک کنسرت-نمایش «طرحی نو دراندازیم» را طی 3 شب در تالار وحدت به روی صحنه بردند، 14 شهریور ماه در قالب کنسرت-نمایش «بگو کجایی» در تهران رویال هال به اجرای برنامه می پردازند.

این اثر ساعت 21:30 چهارشنبه 14 شهریورماه با تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «ققنوس» به مدیریت «محمدحسین توتونچیان» در قالب فستیوال موسیقی ققنوس به روی صحنه می رود. علاقه‌مندان می توانند برای تهیه بلیت این کنسرت-نمایش به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند.
 


افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
13 + 1 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو گفتگو با مهیار علیزاده و مارال فرجاد از سایت موسیقی ما | موسیقی ما